piątek, 20 lipca 2012

MOJ DEBIUT

Musze Wam opowiedziec , co to za debiut i jak do niego doszlo.
Otoz ,w ubieglym tygodniu odwiedzila mnie moja Lus i pierwsza rzecz  jaka zobaczyla , bylo moje pudelko, jakie nabylam u Margott.Pokazywalam go i pisalam o nim w poprzednim poscie.
Naturalnie Lus go  zechciala miec natychmiast na wlasnosc.
Nie moglam sie rozstac z moja wlasnoscia wiec jej obiecalam ze jej podobne zrobie i to w takich kolorach , jakie ona lubi ,czyli roze, fiolety, beze i brazy.
I do dziela, a ze nie swieci garnki lepia-pudelko powstalo:
Do wykonania gornej pokrywki uzylam malo spotykane , w brazowe wzory, Toile de Jouy, haftujac rozyczki jedwabnymi wstazeczkami i perlowa nicia.Wstazeczki nabylam na amerykanskim Ebay.
Oto zblizenie na detale, mozna kliknac na zdjecie bedzie widac wiecej:
 

 A tak wyglada pudelko od spodu:
Mozna w nie schowac  praktycznie wszystko od  prawdziwych morskich perel poczawszy:
Kilka zdjec w zbiorowce:
I jeszcze zbiorowka:

A poniewaz kupilam dzis nowe tkaniy, wiec tez maly podglad na tkaniny.Polecam sklep CONQUERO, naturalnie w Wiedniu.
Dzis zaczal sie weekend..Zycze Wam slonecznego wypoczynku i serdecznie dziekuje za  mile komentarze pod poprzednim postem.


43 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrazeniem, przepiękne pudełkp-cudnie przyozdobione. Materiałów zazdroszczę, na pewno powstaną piękne rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie ciesze sie ze Ci sie pudeko podoba , bo bylam pelna obaw.Naogladalam sie tych pieknych Embriodery na francuskiech blogach i mnie w koncu wzielo .)

      Usuń
  2. Ja moze zaczne od materialkow...Ty to masz szczescie, zawsze jakies cuda wyszperasz. Masz po prostu farta w zakupach i tyle !
    No a pudelko........hmmmmm........powiedz czy jest czegos czego nie potrafisz robic.
    Zachwycalam sie juz tym od Margott, w poprzednim poscie, a teraz zaniemowilam i co to ma znaczyc "debiut", czyzby to bylo pierwsze? To sobie moge wyobrazic jakie one beda kiedy zaczniesz seryjna produkcje?!
    A ja akurat dzisiaj, na francuskich blogach ogladalam takie roznorakie; pudla, pudelka, kuferki ozdobione tekstyliami i tak sobie myslalam ze niektore dziewczyny to maja wszelakie talenty. Maja do tego rowniez potrzebna cierpliwosc - bo u mnie jakos z nia kiepsko.
    Tym bardziej podziwiam i jak sie zobaczymy, to prosze chcialabym go dotknac i "obmacac" zanim znowu Lus Ci go porwie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko..obiecuje ze zrobie Ci tez takie pudelko a moze i piekniejsze bo z czasem nabiore wprawy, a okazja ku temu by Ci je zrobic ,zbliza sie wielkimi krokami.),

      Usuń
  3. Gratuluję ! Wyszło przepięknie!!! Różyczki ze wstążeczek tak delikatnie wyglądają i pięknie komponują się z motywem Toile.Bardzo udany debiut!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo,, dziekuje za gratulacje, za slowa uznania..milo ze wlasnie Ty tak pozyzywnie ocenials moja prace.

      Usuń
  4. Jak na debiut to fantastycznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Luna, to naprawde moje pierwsze pudelko.)

      Usuń
  5. Ze Ty tez o wszystkim musisz pamietac ;) Dziekuje i jednak jakos mi sie nie chce wierzyc ze to Twoje pierwsze pudelko!? Przyznaj sie, ile masz takich schowanych gdzies w czelusciach Twoich szaf ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinkooooooooooo..pierwsze pudelko..uwierz mi..gdyby nie moja Lus, pewnie nigdy by takie nie powstalo a juz mysle o nastepnych,,,mam w domu tyle rzeczy do schowania wiec bedzie co robic cala zime,Buzka

      Usuń
  6. Śliczne, pierwsze nie pierwsze, ale bez dwóch zdań jesteś zdolniacha :)
    Tkaninki fajniutkie, ale raczej nie wpadnę do sklepu w Wiedniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaga. ciesze sie ze Ci sie moja praca podoba, jestes niekwestiowanym autorytetem w sprawch haftu wiec tym bardzie Twoj komentarz mnie cieszy.)

      Usuń
  7. No ślicznie Alicjo, zdolniacha...piękne pudełko na drobiazgi i śliczne tkaniny, będzie co robić....miłego weekendu, u mnie chłodniej ale jak dla mnie to wystarczy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Basiu za uznanie, u nas tez leje, wieje, i zimno ale mysle ze jutro bedzie ladna pogoda bo jade na targ, gdzie mozna kupic wszystko od rolnika wiec beda swieze warzywka z pola i swieze owoce,Pogody ladnej zycze Ci Basiu.

      Usuń
  8. Alicjo cudeńka wychodzą spod twoich rączek , mam nadzieję że to nie ostsatnie twoje pudełko .
    Różyczki boskie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, obiecuje ze takich prac i innych podobnych bedzie wiecej.Tylko jakos czasu brak.)

      Usuń
  9. Pudełko wspaniałe a ja umieram z zazdrości, że tak nie umiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty rowniez tworzysz cudne prace..Twoje frywolitki sa jedyne w swoim rodzaju.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Danke. danke schön,Dein Arbeit auch gefählt mir.Schöne Grüße aus Vienna.)

      Usuń
  11. Cudne pudelko :) Bardzo jestes zdolna :) Pozdrawiam cieplutko i zycze milego weekendu i dalszego urlopiku z wnusiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za uznanie i za zyczenia i rowniez udanego weekendu Ci zycze.)

      Usuń
  12. Alicjo, przeniosłaś się na kolejny poziom mistrzostwa.
    Świetna kolorystyka. Po prostu cudo.

    Fajne materiały, zazdroszczę Ci ich troszkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, Beatko..cieszy mnie ogromnie Twoj zachwyt nad moimi wypocinami.Dziekuje.

      Usuń
  13. Alicjo! I to Ty sama, własną ręką zrobiłaś!? Jejuuu... piękne, romantyczne, takie... no mistrzowskie wykonanie! Brawo!
    Cieszę się, że Jarmark Jakubowy Ci się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, Jolu, sama i tylko ja, nikt mi nie pomagal.Wiele rzeczy mam przyozdobione takowymi rozyczkami ale pudelko zrobilam pierwszy raz.Czuje sie naprawde wyrozniona.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alicjo , piękne piękne pudełko zrobiłas . Jesteś baaardzo zdolna do robótek wszelakich . Pozdrawiam serdecznie - Bajka

    OdpowiedzUsuń
  16. To pudełko to małe dzieło sztuki !Pięknie Ci wyszło .Materiały ciekawe , ale Wiedeń daleko. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełko cudne:)Podziwiam Twój kunszt,zwłaszcza,że to pierwsze pudełeczko, wyszło po prostu idealnie.Alu, zdolna jesteś:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Alicjo, życzę Ci więcej tak udanych debiutów, materiały piękne, ale jesteś zdolna, bardzo Cię podziwiam, ja to nawet bym nie próbowała. Napisz jak się udało spotkanie i ta kawusia. Miłej niedzieli. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ozdobiłaś pudełko haftem wstążeczkowym, różyczki wyszły super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny debiut!! Pudełeczko baaaardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwe cacuszko stworzyłaś!!! Bardzo bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne pudełeczko! Po prostu cudo:)))). Gratuluje i dobrych dni Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie, delikatnie, zwiewnie, ech.... :) POZDRAWIAM gosia- www.nadodatek.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne pudełko!!! Kolory ślicznie dobrane i wykonanie S U P E R po prostu:))

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I to jest debiut?Wow.W życiu nie pomyślałabym ,że to Twoje pierwsze pudełko ozdobione w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Highly еnеrgetic blog, I loνed that а lot.
    Will thеre be a paгt 2?

    Rеview my sіte hya
    Also visit my blog post ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowności, jak patrzę na Twoje prace to zazdrość mnie ogarnia, że sama tak nie potrafię. Podobno człowiek uczy się całe życie więc może jeszcze zdążę z pochłonięciem tej wiedzy.
    Pozdrawiam Ciebie Alicjo i Wiedeń.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Коробочка очень хороша! Розы так тонко украшают ее.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...