piątek, 21 września 2012

Lampka nocna

Dlaczego wlasnie lampka..A no wlasnie.Wrocilam ze szpitala i wiekszosc czasu spedzam w lozku.I zeby mi sie  w nim dobrze  lezalo, czytalo i spalo, postanowilam upiekszyc moja stara lampke nocna, ktora  dawala po  oczach  nieudanym decu.Pomalowalam farbami do tekstyliow  biale  wstazeczki jedwabne.Narysowalam wiazanke roz na aidzie i wychaftowalam  haftem wstazeczkowym.Teraz jest znacznie lepiej.
Nozke pomalowalam akrylowa farba na bialo a byla brazowa:
Kilka ujec  haftu  z bliska.Mozna kliknac na zdjecie, bedzie widac lepiej:


U mnie juz jesien, zimno, wietrzno, i czasem pada.Pomyslalam o wrzosie.Piekny.Kocham go za kolor i delikatnosc kwiatow.
Zycze Wam udanego weekendu.Opatulcie sie  cieplo.Lato sie niestety skonczylo.)




49 komentarzy:

  1. ślicznie ci wyszła, a wrzos też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampka wprost rewelacyjna... chyba ten pobyt w szpitalu jednak dobrze na Ciebie zadziałał (pewnie teraz widzisz, jak dobrze jest w domciu :)i jak człowiekowi do szczęścia niewiele potrzeba. Przynajmniej człowiekowi rodzaju żeńskiego wystarczy kilka wstążeczek i kolorowych nitek i już spod igiełki wychodzą całe, kolorowe bukiety...
    Też lubię wrzosy, choć tu w Austrii mówi się że to kwiaty cmentarne (ja jakoś do tej pory o tym nie wiedziałam)Obojętnie, mnie się podobają i tyle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadam za wrzosami, choć w naszej okolicy mówi się o nich , że cmentarne, podobnie , jak chryzantemy . A ja je tak kocham.

      Usuń
  3. Alicjo ta lampka jest przepiękna...Coraz bardziej podoba Mi się ten haft , szkoda tylko że u Nas żadnych książek na ten temat nie ma ...Mam nadzieję że ze zdrowiem lepiej . Pozdrowionka weekendowe zasyłam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampka śliczna, ten haft wstążeczkowy jest rewelacyjny. Wrzosy są prześliczne. A teraz wszystkie kwiaty są do wszystkiego, nie ma już znaczenia jaki kwiat jak kiedyś. Obecnie ludzie nie znają znaczenia kwiatów, ważne, że są piękne. Żdrówka Ci życzę Alicjo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alucha! Fajnie, że jesteś:). Dbaj o siebie i wracaj do sił!
    Choć patrząc na lampkę mam wrażenie, że wena Cię nie opuściła:).
    Jest piękna. Po prostu cudo! Gapię się i gapię......
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu, lampka jest po prostu przepiękna! Brak słów, tak pracochłonny, dokładny haft, uwielbiam motyw róży. Nie mogę się na nią napatrzeć. Jak Ty ją tak pięknie ozdobiłaś. I to leżąc w łóżku. Jesteś naprawdę bardzo utalentowana! Gorąco Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampka przecudnej urody!Wracaj szybko do zdrowia.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampka cudowna, prześliczny Haft. Jednak haft wstążeczkowy ma mnóstwo uroku, a jeszcze odpowiednio zastosowany - to wspaniałe dzieło. Podziwiam i wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicjo mistrzyni haftu wstążeczkowego ..
    Cieszę się że już jesteś w domu i leż tyle ile trzeba i nie wstawaj za szybko .
    A że ci się dobrze wyszywa wstążeczkami , to pewnie niedługo pokarzesz nam nowy haft ..
    Śliczny , to za małe słowo ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne różyczki, lampka przeszła cudną metamorfozę. Haft wstążeczkowy jest niesamowity, a Ty wykorzystujesz go z wielką gracją. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alu , przepiękna jest Twoja lampka, a ja nie miałam na swoją pomysłu . odgapię Twój (jeśli pozwolisz:)
    Zdrówka Ci życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alus abazur jest sliczny, w bardzo wiosennej tonacji, roze doskonale uformowane (tasiemki nie zalowalas:-))) ) - na pewno upiekszy pomieszczenie i stanowic bedzie mila oku ozdobe:-)
    Kochana wracaj do zdrowia, mysle o Tobie. Myslalam tez wtedy..
    Buziaki sle i moc ciepla przy tym:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampka śliczna, ten haft wstążeczkowy jest rewelacyjny!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampeczka dostojna i strojna. Piekny haft!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny abażurek. Cały czas myślę, jak wykorzystać praktycznie haft wstążeczkowy i dajesz mi wiele inspiracji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz lampka pięknie się prezentuje:)Muszę kiedyś spróbować haftu wstążeczkowego, wspaniale wygląda.Zdrówka!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na nową lampkę, pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyste szaleństwo. Jak ty to robisz, że takie cuda Ci wychodzą.Pięknie. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna jest ta lampka, jedyna taka na calutkim świecie. Pięknie haftujesz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twój hafcik, lampka jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny abażur, świetnie zaprojektowany, niczego za dużo, niczego za masło i kolorki bardzo dobrane!Ciekawe, czym następnym zachwycisz?Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Alus, u mnie to igielnik a nie pudeleczko...:( Mam nadzieje ze jednak ma to z nim cos wspolnego ? Buzka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, Alicjo, dzięki za miły komentarz i odwiedziny w Lnianym Zaułku:))
    Piękna ta Twoja lampa;powiedz mi, gdzie mogłabym znaleźć dobry instruktaz takiego haftowania- mam straszna ochotę na zajęcie się haftem wstążeczkowym;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampka wyszła świetnie Alicjo. Ciesze się, że już jesteś w domku, leż, odpoczywaj, relaksuj się...duuużo, duuużo zdrówka Ala....buziaki Ci posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ przepiękna..
    pozdrawiam ciepło i życzę dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantatsyczny efekt.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ z Ciebie cierpliwa i zdolna kobietka :)) Lampka jest obłędna !!Ten haft jest niesamowicie efektowny , warto było lampeczkę ozdobić bo jest jedyna w swoim rodzaju :))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, stworzylas niezwykle ozdobna dekoracje. Jaki ten klosz jest piekny! Potrafisz zdzialac cudenka:)
    Podziwiam ta technike haftu.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna, zapiera dech:) Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Alus .to co zrobilas to istne cudo.Brak mi slow.Jest piekna i taka delikatna.Ten haft ma to cos w sobie.zycze ci duzo zdrowia i serdecznie sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejciu uwielbiam róże a ten hafcik to kwintesencja ich piękna. Bardzo precyzyjna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały haft wstążeczkowy. Cudnie dobrane kolory,a sama kompozycja pięknie opracowana. Podziwiałam równiezż inne Twoje prace i jestem pod wielkim wrażeniem. Cieszę się że odnalazłam Twój bog. Pozwolę sobie częściej tu wapadać bo udało ci się w tym miejscu stworzyć cudowną atmosferę:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne, pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna jest ta lampka. Zdrowiej szybciutko.
    Napisałam do Ciebie maila.
    Pozdrawiam
    Magda/makneta

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny abażur, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Lampka w nowej wersji przezentuje się imponująco :))) A hafcik wyszedł rewelacyjnie!
    Zdrówka życzę!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ ty alu jesteś zdolna:))))Piękna ta lampeczka:)))))jaka romantyczna....zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam Alicjo i już na wstępie dużo zdrówka życzę - dziś nadrabiam zaległości dawno do Ciebie nie zaglądałam.
    Torebka wyszła piękna, wyróżnienia oczywiście bardzo bardzo zasłużone :)
    A lampka śliczna i te słodkie bąbelki :)
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wypoczywaj pracusiu...;-).Lampeczka wyszła Ci uroczo, też mam podobną ,która czeka na moje natchnienie.

    OdpowiedzUsuń
  40. niesamowity pomysł, piękne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. coś cudownego, wygląda bosko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wrzos to była miłość mojej Mamy. Kolekcjonowała wręcz te kwiaty i miała mnóstwo odmian na działce pieszcząc je całym sercem. Teraz te kwiaty kojarzą mi się z nią na zawsze. Lampeczka jest fenomenalna i bardzo elegancka.Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  43. Przeurocza lampka,napatrzeć się nie można.Nigdy nie widziałam tak wykonanego abażuru!Kolorki energetyczne,z pewnością poprawią Ci humor.Miałaś świetny pomysł z ozdobieniem okolic łóżka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Alicjo jakoś umknął mi ten post,a Twoja lampka jest CUDOWNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna lampka! Gratuluje talentu
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. cudne, cudne, absolutnie cudowne wszystkie prace!!!! dużo szczęścia i miłości dla dzieci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Kawał dobrej pracy, widać że masz talent!
    https://dekorativa.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...