sobota, 19 marca 2011

..kury, kury...ko ko ko

  Wiosna sprawila ze wszyscy cos robia:maluja, rysuja, skubia, filcuja, kleja, decupazuja i to jest wlasnie wena tworcza , ktora i mnie dopadla..ale w innym kierunku.....ja szyje.Stary bialy kosz, ktory mial isc na smietnik, pozostal w domu..uszylam mu wklad w bialo niebieska krateczke i wielkie serce...a co...niech wie , ze mam serce.Dla pisanek, a propo malowanych w ubieglym roku, uszylam taki dziwny koszyczek nosidelko, ktory zwiazany na srodku  tasiemeczkami  daje sie przenosic . Wykroj  jest w necie..tylko nie pamietam dokladnie gdzie, ale jak bedzie trzeba to poszukam, na wypadek gdyby ktoras z kolezanek chciala podob/ny uszyc...A kury..no wlasnie,  te kury mnie oczarowaly  i skorzystalam ze wskazowek i wykroju naszej kolezanki savannah na blogu Hause of Baba Jagahttp://houseofbabajaga.blogspot.com/.Dziekuje savannah..udalo mi sie uszyc..jestes super instruktorka.Pozdrawiam was,zycze dalszej weny tworczej  a  ja ide do maszyny, zapewne  znow cos uszyje..

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe dzieła! ja niestety mało czasu spędzam ostatnio na robótkach, bo bardzo dużo pracuję. A szycie wciąż jest dla mnie pewną tajemnicą i zazdroszczę Ci tych umiejętności. Ale może kiedyś.......Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kury super, widzę u Ciebie już bardzo wiosennie i widać nadchodzące Święta. Ja też zabieram się za robotę i przygotowania dekoracji...śliczne serduszko...pozdrawiam, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Alicja.Wyslalam Ci wiadomosc .Sprawdz poczte.Pozdrawiam Monicja

    OdpowiedzUsuń
  4. kuty są szałowe i obecnie robią karierę w sieci jako wiodące przedstawicielki Chicken Right Watch.

    tą są Kuros Domos, czyli Domowe Cwane Kurzyska

    uwielbiam je

    kosz jest taki słodki , że powinien stać na wystawie w cukierni:)

    pozdrowienia ze wsi

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj:) cudne rzeczy robisz:) ciesze się ,ze zawitałaś na moim Candy! Trzymam kciuki! a ja zostaje u Ciebie na dłuzej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kury są po prostu superowe, takie dumne i dorodnie wyglądające,widać żeś dobrze o nie dbała :) czyli świetnie poradziłaś sobie z kursikiem i moim zdaniem są jeszcze dorodniejsze niż te moje...
    Koszyczek romantyczny i to dobrze że się go pochopnie nie pozbyłaś, jak widać metamorfoza w pełni udana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie i swiątecznie u Ciebie. Zaraz sobie kurki odgapię. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękodzieło - cudna sprawa, pozytywnie zazdroszczę pomysłów i oczywiście podziwiam.
    Sama raczkuję w "tych sprawach"
    Podziwiam, Pozdrawiam i zapraszam na mojego świeżutkiego bloga bialydomek.blogspot.com
    biały domek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...