wtorek, 15 stycznia 2013

..Postanowilam..

i ja wystartowac w konkursie Blog Roku 2012.Ta decyzja to Wasze sugestie i propozycje.Moj blog jest stosunkowo mlody ,bo ma zaledwie dwa lata, ale wiele sie na nim dzieje.Stworzylam tego bloga z mysla o rozwijaniu moich pasji i zainteresowan rowniez w przyszlosci.Szycie  i haftownaie towarzyszy mi od dziecka i staram sie swoje miejsce na ziemi uczynic  coraz piekniejszym.A kolekcjonerstwo przedmiotow pieknych  moje pasje idealnie uzupelnia.Za rok ide na emeryture.Blog ten bedzie moim Uniwersytetem Trzeciego Wieku.


Regulamin konkursu wymaga  by  powyzsze info umiescic na blogu.
http://blogroku.pl/2012/kategorie/alicja-beautyhome,3w4,blog.html
Numer mojego bloga G00719

Blog  zakwalifikowalam do kategorii:Pasje i zainteresowania.

Jezeli uznacie moja decyzje za sluszna bedzie mi milo, jezeli zaglosujecie na mnie .
I juz dzis  dziekuje za Wasze glosy.
Jednoczesnie zapraszam Was na Candy..moje pierwsze wogole  Candy, ktore zorganizowalam na moim nowym blogu  http://alicja-potamtejstronielustra.blogspot.co.at/

18 komentarzy:

  1. Wspaniale,że zgłosiłaś swój blog:) Super!
    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, masz piękny blog, tworzysz śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo kochana życzę Ci powodzenia i będę na Ciebie głosować, bo bardzo lubię Twojego bloga, a przede wszystkim Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też życzę powodzenia i chętnie zagłosuję na Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja sie przyłączam do zyczeń i tez zagłosujęna Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam zagłosować Alu,ale to chyba jeszcze za wcześnie? Nie wiesz od kiedy można wysyłać te sms-y?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra decyzja Ala, życzę powodzenia i oczywiście zagłosuje....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę zaglosować, a jak to zrobić? (może głupie pytanie, ale nic nie moge znaleśc na ten temat, no chyba żem jestem ślepa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję decyzji, będę głosowała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja u Ciebie pierwszy raz i zostanę na dłużej tak tu cudnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze i ja poczytać i oczywiście zaglosowac , trzymam kciuki ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł, Alu, trzymam za Ciebie kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że założyłaś blog i pokazujesz swoje pasje. Na emeryturze jeszcze bardziej rozwiniesz skrzydła, czego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia Ci życzę zatem i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Alicjo,decyzja,jak najbardziej słuszna.Mój głos już masz Teraz idę ustawić sie w kolejce na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosuję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alu coś nie widac ostatniego posta ,,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...