piątek, 1 maja 2015

Zloty Kroj.

Nie bylo mnie poltora miesiaca na tym blogu.W domu trwa remont i potrwa  zapewne do konca maja.Nie mam ani czasu ani miejsca w domu by wygospodarowac kacik na robotki.Dlatego pokaze tylko to ,co kupilam do mojego rekodziela.
Nareszcie zdecydowalam sie na zakup" Zlotego kroju".Kupilam  go tutaj.
http://www.wykroje.eu/
Kupilam Zestaw startowy Oferta specjalna.
http://www.wykroje.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=1&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=100
To ten zestaw.

A tu opakowanie orginalne.

W srodku wyglada mniej wiecej tak.Sa gotowe wzory ubran i do nich pasujace wykroje , ktore przy pomocy zalaczonych akcesoriow przenosi sie na papier i tak powstaje gotowa forma .W innym poscie napisze i pokaze wiecej .

Kupilam rowniez roczny  abonament na kolejne kwartalne numery z nowymi propozycjami ubran i wykrojow .Abonament zaczelam od numeru 296 czyli wiosna .Musze koniecznie dodac ze zakupy w sklepie " Zloty Kroj sprawily" mi duzo radosci. Przesympatyczna obsluga, swietny kontakt, duzo porad w sprawie zakupu.Pani Anno pieknie dziekuje.)

Kredki wodne tez nabylam.Bardzo podobaja mi sie podmalowane tla w pracach hafciarskich i nie tylko.




Sa z firmy DERWENT.Szeroka gama kolorystyczna.A jak sie je miesza, powstaje nieograniczona moc kolorow.


Tkaniny nowe leza i czekaja na swoja kolej i wolny czas.

Wiosenna torba  powstanie chyba w lecie..Na dzien dzisiejszy mam tylko tyle.

a korzystam ze wzoru ponizej.


Mamy dzis Pierwszy Maja..Swieto Pracy..zycze Wam udanej majowki.)

13 komentarzy:

  1. Alicja i tymi kredkami można malować po tkaninie??

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu podziwiam Twoje prace jestem pod wielkim wrażeniem umiejętności ;) serdecznie Cię pozdrawiam ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno,dawno temu szyłam sobie ubrania według złotego kroju,też kupiłyśmy z koleżanką na pół zestaw,bo to dość drogie było,pamiętam,że uszyłam sobie spódnico-spodnie i sukienkę bez rękawów, marynarkę ....a potem zestaw sobie zaległ na półce i kiedyś w końcu go wyrzuciłam,bo zapomniałam zasady według których się szyło:)))
    pozdrawiam cieplutko i życzę żeby nie skończył tak jak mój:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta książka z wykrojami. Haft na torbę prześliczny. Uwielbiam łąkowe klimaty. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Alicjo :)
    kocham Twoje prace i wiesz... juz nie mogę doczekać się torebki... wspaniały haft tworzysz...
    udanego remontu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie się działo Ala jak już skończysz remont...buziaki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam sobie ten zestaw i doszłąm do wniosku że to bardzo praktyczna rzecz - wspaniałe kredki i cały ten album będzie udaną kolekcją - a torba to ja już ją widze jaka będzie piękna - pięknie się prezentuje już hafcik - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna torba się szykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna łączka wyrasta! Torba będzie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw do szycia odzieży to dla mnie kosmos gdy ktoś potrafi się nim posługiwać i pomyśleć, że dawniej tyle szyłam :) Haft na torbę jest piękny jak wszystkie Twoje hafty które niezmiennie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe zakupy. Też czytałam kiedyś o tym Złotym kroju. Będę podczytywać, jak coś więcej napiszesz ... A letnia torebka zapowiada się wspaniale, wzór jest śliczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie cudowna torba, lubię haft na lnie.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam talent . Pare godzin i wszystko bedzie skonczone .
    Mam pytanie gdzie mozna kupic magazyn Broderie creativ ? Czy w Polsce do dostania ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...