wtorek, 31 października 2017

Japonski wzor

Dwa lata szylam maly obrus badz narzute na sofe.Czyli  kolejny ufok wykonczony.Calosc uszyta recznie.Ogrom pracy  bo i aplikacje naszywalam recznie i pikowalam recznie.Ale lubie taka dlubaninke.Dzis  udalo mi sie w koncu doszyc lamowke .
Wymiary  to 100 cm na 100 cm,
Korzystalam ze schematu zamieszczonego w japonskim magazynie robotkowym "Flouer Applique" nr 54 wrzesien 2013.
Oto  narzutka.Tutaj lezy na malym stoliku i tak juz zapewne pozostanie.


Rzut na srodek narzutki


Pikowanie ma ciekawy uklad szwow czyli po skosie.




Wisi na parawanie.


A tutaj narzutka od lewej strony.


Korzystalam ze schematu ponizej.


I wzoru narzutki

Tak wiec czas na nastepny ufok.Zycze Wam duzo weny tworczej.

10 komentarzy:

  1. Chylę czoła. Dla mnie praca nie do ogarnięcia. Ogrom, ogrom wysiłku i fantastyczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to cudne!! Przepiękny wzór, kolory i całość! Jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznej urody narzutka ! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Ręcznego pikowania sobie nie wyobrażam, ale jak widać można.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna <3 Brak słów aby wyrazić swój zachwyt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamurowało mnie! to naprawdę zrobiłaś sama? wow, to jest wyjątkowe! przepiekane!!! jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciebie wena nie opuszcza Ala, cudna narzuta...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo... podziwiałam na FB... cudowna, nietuzinkowa, mistrzowsko wykonana praca !
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna ... co tu więcej pisać . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...