niedziela, 10 grudnia 2017

Poduszki swiateczne.

Stalam sie monotematyczna.Nic na to nie poradze .Kocham poduszki miloscia wielka i szylam je od zawsze

Uszylam dwie .Pierwsza z nich utrzymana jest w scenerii zimowej a druga to adwentowy wieniec, na zywy ze swiecami  zabraklo w tym roku miejsca w moim domu.
Bajkowy klimat wsi spokojnej noca  to temat poduszki zimowej,Caly panel zaprojektowalam sama a aplikacje naszywalam recznie,Wielkosc panelu to 20x30 cm czyli elementy na panelu sa malutkie.Cala poduszka to 40x38 cm.Pikowana recznie.


Tu ponizej jest moj projekt w olowku.




Wiele elementow na podusi musialam wyhaftowac ,poniewaz nie  dalo sie naszyc takich malenkich aplikacji.Duzo jest haftu jedwabnego.




A teraz adwentowy wieniec na podusi.Sama zaprojektowalam i wykonalam .Wielkosc poduszki 40x40 cm.Duzo elementow ozdobilam haftem jedwabnym.






Sniegu wciaz u mnie nie ma.Mam nadzieje ,ze na Swieta Bozego Narodzenia spadnie i u nas,
Zycze Wam pieknego, przedswiatecznego nastroju.)

19 komentarzy:

  1. Piękne, na pewno wymagały dużo pracy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam całym sercem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne :) przewspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne ... oglądam i podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza poducha wbiła mnie w fotel:)przepiękna jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne, a ta pierwsza to cudowny obraz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne poduchy!!! Ta pierwsza jest jak z bajki! Całkowicie skradła moje serce! Z pewnością wymagała mnóstwa pracy, ale efekt jest niesamowity!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są! Takie małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu , zimowa jest po prostu bajkowa, cudo po prostu, jestem nią zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta podusia z zimowym widoczkiem jest genialna. Przyglądam się i przyglądam. Zupełnie mnie urzekła :) Tyle ciekawych detali na takiej niewielkiej powierzchni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak w życiu nie widziałam piękniejszych poduszek!!! Brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie jeśli chodzi o klimat świąteczny to i można poduszki także takie zastosować. Ja jestem zdania, że gdy zależy nam na dobrym śnie to poduszki profilowane https://senpo.pl/poduszki/poduszki-profilowane będą najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne poduszki i już sama bym je widziała u siebie w pokoju ponieważ ostatnio miałam okazję robić małą zmianę aranżacji. Teraz poznałam fakt, że gdy użyję ładnych poszewek http://www.mobilebeauty.pl/poszewki-na-poduszki-poduszki-dekoracyjne-pledy-tekstylia-ktore-odmienia-twoje-wnetrza/ to mogę całkowicie odmienić moje wnętrza w bardzo prosty sposób.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...