czwartek, 9 sierpnia 2018

Dluga spodnica

Zawsze wydawalo mi sie, ze szeroka spodnica z trzech falban nie nadaje sie do noszenia dla osoby tezszej niz rozmier 38 i naturalnie wiekowo nie wiecej niz 30 lat,ale zdziwilam sie bardzo, widzac smigajace po ulicach Wiednia eleganckie starsze panie i wcale nie 38 /40 w spodnicach szerokich jak plazowe parasole , falbaniaste i dluzsze niz do samej ziemi.Pojechalam do sklepu, w ktorym mozna znalezc takowe spodnice i postanowilam przymierzyc.Wiem, wiem , lustra w sklepie klamia, by oszukac klientke , by czula sie zgrabna i szczupla.Wrocilam do domu podbudowana , przeszukalam w zbiorach tkanin tej odpowiedniej i uszylam.Teraz mam problem, bo nie mam do niej zadnej , pasujacej bluzki. Spodnice uszylam z creponu bawelnianego,szwy laczace wylamowalam , listwy mialam az 450 cm i podszylam ja recznie.Tak, dokladnie dol spodnicy ma 4, 5 metra szerokosci.Mozna sie zamotac i wcale latwo sie w niej po schodach nie wchodzi.Trzeba miec wolna reke, by ja cala zgarnac i "do domu zaniesc".Teraz pomysle o odpowiedniej bluzce do niej.Zapewne bialej..
Na zdjeciach pokazalam rowniez lewa strone spodnicy.Stylizacji zadnej nie ma, bo nie ma odpowiedniej bluzki.










Zycze Wam udanego weekendu.

1 komentarz:

  1. Jak będziesz miała do niej bluzkę to się pokaż Ala. Fajna spódnica, ja też bym się w niej plątała tak jak w swoich długich sukienkach ale na wyjście "na luzie" jak najbardziej na TAK! Biegam jeszcze do pracy więc w grą wchodzą tylko krótkie, wygodne sukienki. Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...