niedziela, 16 czerwca 2019

Dluga suknia w groszki na lato.

Szycie  z tkanin w groszki stalo sie u mnie, na te chwile, tematem przewodnim.Kiedys tkaniny w groszki same sie do kosza w sklepie wkladaly, ale nic z nich nie powstawalo,bo dobre checi do ich szycia konczyly sie  wraz z rozpakowaniem  ich w domu.I nazbieralo sie ich troche.Ostanio szylam z nich bluzke, a teraz uszylam dluga suknie  idelana na lato ,bo to wiskoza.W talii bialy pasek zawiazany na kokardke , bo musialo cos do butkow pasowac i nieco rozjasnic te monotonne, regularne punkciki.
Udekorowalam resztkami tkaniny  moj slomkowy kapelusz fedore.Ten rodzaj kapelusza to klasyka i dobrze pojeta elegancja.Zachecam Was, sprawcie sobie fedore na lato a potem idzcie w niej na spacer badz do kawiarni na kawe.
A oto zdjecia zarowno kapelusza jak i sukni.




Kapelusz niestety nie dal sie ujarzmic i wisiec w powietrzu na manekinie ,wiec siedzi krzywo .Jednakze calosc na osobie  komponuje sie idealnie.


Talie przepasalam uszytym z bialej bawelny wiazaniem na kokardke.Suknia nabrala wdzieku.

Widok na dekolt z gory.


Widok na dekolt z tylu.


Widok na dekolt z przodu.

Suknia jest dluga i siega mi do kostek.


Dekoracyjna kokarda na kapeluszu wymagala troche gimnastyki, ale jestem z efektu zadowolona.


Druga strona kapelusza prosila sie o broszke.I  ja ma.


A to caly kapelusz.



Pieknej niedzieli Wam zycze.)


6 komentarzy:

  1. Jest prześliczna, bo elegancka w swojej prostocie, a takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie Ci dziekuje i milo mi, ze Ci sie podoba moja suknia.)Pozdrawiam .)

      Usuń
  2. Śliczna sukienka i z jaką perfekcją ją uszyłaś, pełen podziw. Szkoda tylko, że nie zaprezentowałaś się w niej :)
    Pozdrawiam Dorota



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora, pieknie Ci dziekuje za mile slowko.Nie mam fotografa, wiec poki co zdjecia tylko sa na manekinie.)

      Usuń
  3. Aż żal że nie potrafię szyć, prześliczna,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys mowilam tak samo jak Ty...nie umialam nic..a teraz staram sie i mam sie w co ubrac.Zachecam wiec do szycia.)Milo mi ze suknia Ci sie podoba.)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...