niedziela, 21 lipca 2019

Letnie suknie.

Tym razem uszylam trzy letnie suknie dla synowej.Wszystkie sa z wiskozy,z kieszeniami w szwach bocznych.Bardzo praktyczny pomysl z tymi kieszeniami.
Modele sukienek synowa wybrala z magazynu Burda style -16 sukien (Wydanie specjalne).
1.Suknia dluga- model 11 .
2.Suknia z troczkami wiazanymi na ramieniu podtrzymujaca dekolt-model 9.
3.Suknia prosta(dekolt zamiast w serek jest lodka)- model 1.
Dekoracje  w postaci wisiorkow to moj pomysl,, a co zalozy synowa, tego nie wiem.









Z tej tkaniny ja rowniez mam letnia suknie.Pokazywalam ja Wam kilka postow wstecz.




Ta wiskoza jest tak miekka, ze nie czuje sie wogole czy jest sie ubranym, czy nie.




Te dekoracyjne sloniki sa z jadeitu.


Pozdrawiam Was .)

4 komentarze:

  1. Ale piekne letnie suknienki,jak ja zazdroszcze Ci talentu do szycia,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci za uznanie.Przed laty ja tez nie umialam szyc.Wystarczy zaczac.Pozdrawiam.)

      Usuń
  2. Piękne sukienki uszyłaś:)Synowa pewnie zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ciekawe, mój faworyt to 1... serdecznie pozdrawiam Ala...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...