piątek, 25 października 2019

Jedwabna bluzka ze stojka.


Stojki , jako wykonczenie dekoltow,   staly sie faktem.Golfy i polgolfy tez.Wystarczy przesledzic pokazy mody Paryz-Londyn wiosna -lato 2020.Sa tam stojki niskie, wysokie,otulajace szyje, odstajace, wiszace , wykonczone falbankami, koronkami, proste, ukosne czy wywiniete w postaci odwroconego kolnierza (zapiecie z tylu).
Tak wiec podjelam ten trend.Uszylam mojej Justynie(synowa) bluzke z jedwabiu ze stojka (golfem) .Stojka jest w postaci kolnierzyka, zapinana z tylu na dwie petelki i guziczki.Poza tym jest tam kryty suwak, by ulatwic ubieranie bluzki.
Wykonalam model probny z plotna (pomaranczowa bluzka) i tak przypadl synowej do gustu , ze nie pozwolila go wyrzucic wiec go wykonczylam i tak synowa weszla w posiadanie dwoch bluzek:z bawelny na codzien a jedwabna  od swieta.
Szwy boczne bluzki to szwy francuskie , pachy lamowane  cienkim jedwabiem ecru, wnetrze stojki w calosci  podszyte recznie.
Bluzka wprawdzie nie ma rekawow, ale ma  sluzyc jako dodatek do zakieta , sweterka badz szala.
Rozmiar bluzki to 38.













A to jest wlasnie model probny powyzej bluzki jedwabnej.Juz wykonczony i ma sluzyc za bluzke na codzien.

Dekolt nie jest duzy, ale perelkami mozna go wypelnic.


Pozdrawiam.)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te bluzeczki:))ech jak byłam młoda to był szał na takie wykończenia:))a teraz znowu wraca:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. I stójka leży super, a to trudna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu, udalo mi sie pokonac zawilosci tkaniny krojonej z pelnego skosa.Pozdrawiam.)

      Usuń
  3. Widziałam taką bluzę z rękawem i wyglądała nieciekawie, te są doskonałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze jedynym rekawem, ktory pasowalby do tego typu bluzki w stylu vintage, bylby rekaw z przezroczystej tkaniny, dlugi, na szerokim mankiecie i bardzo duzo marszczony przy mankiecie.Pozdrawiam.)

      Usuń
  4. Jak ktoś lubi stójki to fason idealny. Świetne bluzeczki uszyłaś Ala...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fason dla synowej ze szczupla szyjka.Dziekuje Basiu, pozdrawiam milo.)

      Usuń
  5. Piękne sukieneczki Alicjo... pachną latami 60-tymi... jak dla mnie cudowny styl ! mam zdjęcie swojej mamci z takim wykończeniem pod szyją
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno to sa bluzki, ale gdyby je troche przedluzyc, moglyby byc sukienkami.Milo mi , ze Ci sie moja praca podoba.Pozdrawiam.)

      Usuń
  6. Dziekuje Ci pikenie Agnes.) Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo, bluzeczki są wspaniałe, ten fason jest cudowny i ponadczasowy, tkaniny piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka. A jak się szyje taką stójkę ? Marzy mi się sukienka tak wykończona. Pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...