środa, 9 września 2020

Kalendarz BURDA MODEN na 2021 rok.

Magazyn modowy BURDA  z okazji 70-tej rocznicy wydania pierwszego Magazynu wydal nie tylko piekny pazdziernikowy numer 10/2020 BURDA Style z wieloma pieknymi vintage-ubraniami wraz z wykrojami, ale  wydal rowniez piekny kalendarz na 2021 rok.Wymiary kalendarza to 42x30 cm., czyli calkiem duzy kalendarz.Zawiera on  12 ubran vintage z informacja miesiaca i roku , w ktorym dany model sie ukazal.
Mam super pomysl na wykorzystanie kalendarza.Kazda karte miesiaca mozna oprawic w ramki i zawiesic na scianach swojego Atelier.Mozna rowniez pokusic sie o uszycie tych pieknych modeli siegajac do archiwalnych wydan miesiecznikow BURDA.
Zapraszam do ogladania zdjec modeli z Kalendarza.




























Zycze Wam wiele milych chwil z kalendarzem BURDA.

5 komentarzy:

  1. Efekt taki... Bierze mnie nie powiem co jak to oglądam.
    Trafia mnie, że Burda zeszła na tzw.psy.Dla mnie to upadek tej firmy. Ale to może powiedzieć taka osoba jak ja, która zna ten miesięcznik od dziesiątek już lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak retro ;) Najbardziej podobają mi się : marzec, kwiecień, czerwiec, sierpień, wrzesień, grudzień czyli jak widać większość kalendarza.
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo udany kalendarz! Czerwoną sukienkę w groszki wzięłabym w ciemno.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace, taki niezwykly i kobiecy,najbardziej podoba mi sie maj i sierpien,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero go w tym roku znalazłam a widzę, że rok temu też był....piękny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...