niedziela, 11 kwietnia 2021

Granatowa bluzka

 Bluzeczke skonczylam przed chwila.Jest tak swieza , jak ciepla buleczka z piekarni tuz za rogiem.Poswiecilam jej kilka godzin wczoraj i troche czasu  dzisiaj, ale po kolei......

Zaplanowalam szycie i znow mi nie wyszlo.Mialam uszyc bluzki "basic" na siedem dni tygodnia.Codziennie inna.Takie proste, zwyczajne .Uszylam tylko jedna i to wcale nie basic tylko retro.W stylu lat 50-tych.Kiedys, dawno temu,mialam podobna.A ze to bylo jakies czterdziesci lat temu i bylam w niej zakochana, fason powtorzylam.Tak to jest z ta "miloscia", rujnuje wszystkie plany.

Bluzke uszylam z wiskozy,biale kwiatuszki na granacie.A kolor granatowy to aktualnie nowy czarny.Pasuje do kazdej urody,wieku i fasonu.Odmladza, odswieza i rozjasnia karnacje.A sam fason?....zwykla bluzka podstawowa, zebrana w talii paskiem, dekolt wykonczony szalowym wiazaniem, a rekawy zakonczone wywijanymi mankietami.Wszyskie elementy wykonczenia :pasek szalowe wiazanie i mankiety ozdobilam delikatna, bawelniana koronka.

Bluzka ladnie komponuje sie w zestawieniu z zielonym zakietem, z czerownym czy  z bezowym trenczem.










Ide gotowac rosol, bo dzisiaj jest niedziela.Zycze Wam milego dnia.)

6 komentarzy:

  1. Jest prześliczna. Połączenie granatu z bielą jest zawsze doskonałe. Bawełniana koronka dodaje uroku i rozwesela. Fason piękny i zapewne tuszuje poświąteczne pozostałości ( myślę o sobie). Marzenie. Gdybym taką spotkała w sprzedaży, kupiłabym natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Basiu.Wlasnie zostalam skrytykowana przez kolezanke, ze uszylam kolejna bluzke dla starej baby.Ja jestem stara i wcale sie tego nie wstydze.Nie nosze rozmiaru 36 tylko duzo wiekszy.Na dokladke jestem niska(154 cm). A my pulchne i nieskie kobiety nie mamy zbyt wielu wyborow w fasonach a i szycie na taka sylwetke to koszmar.Dziekuje, ze doceniasz moja prace.Pozdrawiam.)

      Usuń
    2. O gustach nie dyskutujemy. Ja jestem zachwycona. A rozmiaru 36 nigdy nie miałam 😂 dkatego ubieram to, w czym wyglądam korzystnie.

      Usuń
    3. Dokladnie i w punkt.Nosimy to, w czym dobrze wygladamy .Sle usciski.)

      Usuń
  2. Cokolwiek byś nie napisała..., to ta bluzka mi się podoba. W danych stylach jest dużo piękna ponadczasowego, a nasze ,,ukochane,, modele zawsze przysparzają nam dobrego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziekuje za mile slowo.Dla mnie ubrania z "tamtych lat" maja niepowtarzalne piekno.Ubieralam sie niegdys w Modzie Polskiej i w Telimenie ale wowczas mialam nascie i odrobine wiecej lat.Ale milosc do tamtych ubran pozostala.Pozdrawiam niedzielnie i pieknej wiosny zycze.)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...