czwartek, 12 kwietnia 2012

Stara porcelana...

Witam Was milo i pozostaje dalej w temacie porzelany..tym razem  to co zgromadzilam z misnienskiej porzelany.Bardzo stare  okazy i bardzo dobrze utrzymane.Recznie malowana  w niezapominajki i pozlacana porcelana pochodzaca z serii"krolewskiej."Porcelana  jest sygnowana.
Tu w zblizeniu  widac malowane recznie niezapominajki.Ta porcelana  jest  wedlug mnie przepiekna i aktualnie posiada juz odpowiednia wartosc rynkowa..Nastepnym razem pokaze biala angielska ze zlotym rantem,To sa dopiero poczatki  mojego zbierania tej wlasnie porcelany.Ale  usilnie poluje i moje zbiory  wciaz sie powiekszaja o kolejne sztuki.Zbieram rowniez Zwiebelmuster-to  nazwa  porcelany ale o tym  innym razem.




To gora witryny na szklo jednobarwne i kolorowe/tez takie male hobby/a na dole  w tej wlasnie witrynie gromadze moja biala angielska porcelane.No i juz tradycyjnie kwiaty dla wszystkich , ktorzy mnie odwiedzaja.Slonca Wam zycze.


17 komentarzy:

  1. jeszcze nie zdążyłam pochwalić poprzedniej porcelany , a tu proszę następne cudowności ...Śliczną posiadasz kolekcje porcelany i dziękuje ci że dzielisz się z nami w formie zdjęć ,,... Poproszę o więcej zdjęć ...
    Alicjo dużo uśmiechu i pięknej pogody życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicjo masz rację porcelana jest śliczna, uwielbiam ją oglądać, więc jak dasz radę to pokazuj jej jak najwięcej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wszystko wgląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe skarby.
    Wzór cebulowy bardzo lubię, tak więc czekamy na kolejną prezentację.

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za porcelana z niezapominajka, czy moglabys podać pełną nazwę albo chociaż sygnature?Jestem ogromnie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicjo, ta porcelana nie jest przepiękna...ona jest przecudna!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo piękne masz hobby ! Zbiory przepiękne i bardzo ci ich zazdroszczę :) Lubię oglądać starą porcelanę, a szczególnie filiżanki, dlatego często otwieram sobie strony z aukcjami allegro... innych możliwości na to raczej nie miewam. Pozdrawiam cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. So many beautiful things, I love them all.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu te niezapominajki są cudne ! Gratuluję pięknej kolekcji. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach przepiękna kolekcja porcelany...cudowne zbiory!

    Dziękuję za odwiedziny ba blogu i miłe słowa. Pozdrawiam wiosennie i promyki słonka posyłam na dobry dzień:)
    Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna porcelana Alicjo, same cudeńka, wszystko mi się podoba, kwaty przypominają, że mamy wiosnę. Jak tam Twoje zdrówko? Pisałaś,że chorujesz! Ja miałam kłopoty z internetem ale już dzisiaj pan naprawił więc mogę poodwiedzać koleżanki....pozdrawiam Cię cieplutko, dzisiaj u mnie słonko i ciepło ale weekend ma być deszczowy....buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna porcelana!Na pewno kosztuje ale jest warta tych wydanych pieniędzy.Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pasja, podziwiam Twoje zbiory. Porcelana ma w sobie jakąś tajemnicę: jest krucha, cieniutka jej warstwa prześwieca pod światło dając różne odcienie różu, lub błękitu. Jest dla koneserów i znawców:) Kiedyś miałam bardzo starą filiżankę ze spodeczkiem wysadzaną koralikami, pod światło spód filiżanki ujawniał jej tajemnicę:) piękną główkę Japonki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą porcelanę masz , prawdziwe skarby!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alu, przepiękna jest Twoja porcelana. Ja także zbieram porcelanowe cudeńka. Upodobałam sobie angielskie filiżanki w róże, ale ostatnio spodobała mi się "stara biała Bawaria" ze złotymi brzegami. Zakupiłam trzy śliczne sosjerki. Niestety ja nie mogę przeznaczać na to moje hobby zbyt dużych pieniędzy, więc szukam wyjątkowych okazji i ku mojej radości czasem zdarza mi się kupić coś wyjątkowo taniego. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zbiory! Można patrzeć i podziwiać! Pozdrawiam serdecznie :)pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o wiecej zdjec a szczególnie sygnatur

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...