środa, 11 kwietnia 2012

..Rozowa angielska porcelana...

Witam Was milo po Swietach.Obiecalam niegdys ze  pokaze  Wam rowniez inne moje zbiory porcelany.Dzis kolej na rozowa.Oto kilka ujec tego  wieloczesciowego kompletu.



















Moja papuga  doczekala sie klatki najprawdziwszej pod sloncem mimo , ze sama nie jest prawdziwa tylko ze szmatek.






Ta  rozowa gerbera koncze post o rozowej porcelanie, zyczac Wam  udanego tygodnia i pozdrawiam milo wszystkich tu zagladajacych do mnie.

15 komentarzy:

  1. Witam Cię serdecznie ...
    Niosę dla Ciebie koszyczek ..
    Pełen uśmiechu i radości ..
    Żeby miło upływał cały dzionek ..
    I służył Ci dobry humorek ..
    Pięknego dzionka ..
    I w serduszku dużo słonka ...
    życzy ...
    *** AGATA **

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicjo masz cudowne zbiory porcelany, ciekawa pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój zbiór,rozpoznaję chyba Wedgwood, może Myott.Ja przymierzam się , żeby zacząć zbierać niebieską, ale jeszcze nie wiem konkretnie jaką. A najchętniej to bym chciała mieć w każdym kolorze, łącznie z TWoją i z zieloną V&B.
    Świetna klateczka Ci się trafiła. Papużka do niej pasuje idealnie !
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne zbiory. Klatka fantastyczna, to dobrze, że Twoja papuga jest ze szmatek to nie będzie jej ciasno w klatce. A ta popielata róża to chyba broszka, piękna. Pozdrawiam serdecznie i również życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna porcelana...oczy me cieszy ...


    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. …bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu, porcelana piękna
    Pozdrawiam serdeczne Barbara

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna porcelana ,a taką klatkę też chciałabym mieć. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo prawdziwa kolekcjonerka z Ciebie:)Przepiękna porcelana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana, niestety nie robiłam kursu układania kwiatów, ale kończyłam technikum ogrodnicze, swojego czasu... jakoś mi to zostało, wszak jestem matematykiem z zawodu. Pozdrawiam serdecznie... Porcelana prześliczna!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna porcelana, cudna kolekcja. Masz bardzo ciekawe życie, tyle różnych zainteresowań i tyle pracy. Wiele razy zastanawiałam się, jak Ty z tym wszystkim dajesz radę, przecież Twoja doba ma też 24 godziny....Jestem pełna podziwu dla Ciebie, Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała porcelana, ja zbieram z niebieskimi wzorami:)
    Klatka bardzo fajna!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicjo ,,,bosko przepiękna porcelana i wcale nie musi być niebieska , bo taka ja bym widział u siebie ,,,
    Chyba dzięki tobie i ja zacznę zbierać czerwona ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mozesz sobie stworzyc wspaniala zastawe na kazda okazje. Widzialam raz duzy stol, zastawiony taka porcelana we wszystkich dostepnych kolorach i wygladalo to pieknie, bo wspolny motyw i styl oraz jednokolorowy obrus dodawal calosci spokoju i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna przepiękna porcelana, Alicjo:) Uwielbiam całą Twoją kolekcję,ale ten kolor chyba najbardziej mi się podoba. Pewnie używałabym jej przy każdej większej okazji:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...