wtorek, 16 kwietnia 2013

Pudelko na wymianke(tutorial)

Witam Was milo, moje Kolezanki po 10-dniowej przerwie w blogowaniu, a przerwe te wymusila na mnie choroba.Intensywna, ciezka, szybka, skutecznie zwalajaca z nog grypa.Tak na powitanie wiosny.Byla..minela.Winna Wam jestem kolejny post..Umowilam sie niegdys z Mariolka z bloga
http://haftipatchwork.blogspot.co.at/
na wymianke.Ona poprosila o haftowane wstazeczkami pudelko  sluzace do zapakowania prezentu.
Dzis  wlasnie go skonczylam .W trakcie szycia zrobilam kilka zdjec jak takie pudelko uszyc i powstal taki maly tutorial. Kilkakrotnie prosilyscie mnie o niego., wiec moze sie Wam przyda.Tak wyglada pudelko po ukonczeniu.Haftowane na jedwabiu Dupion wstazeczkami jedwabnymi  malowanymi przeze mnie,a wykonczone wewnatrz bawelna 100% i pasmanteria dekoracyjna.
I zaczynamy  robic pudelko: Kliknij, by powiekszyc

Trzeba przygotowac baze. czyli pudelko, ktore chcemy obszyc.Ja wybralam pudelko po ciastkach.Ponadto trzeba wybrac  wzor, zeby na wieczku cos wyhaftowac, potrzebne tez sa tkaniny do obszycia i tasmy do wykonczen i naturalnie pistolet do klejenia.
W pierwszej kolejnosci haftujemy wieczko pudelka (wzor dowolny)
Nastepnie wycinamy z tektury kola, ktore odrysowujemy od pudelka , i o 3 cm wieksze kola z materialu, ktore nastepnie  za pomoca pistoletu do tektury przeklejamy.Jedno kolo potrzebne jest do wykonczenia wieczka od wewnetrzenj strony a drugie do wyklejenia dna pudelka takze od wewnatrz





Jedno z kol przyklejamy do spodu wieczka wykanczajac ozdobna tasma
Kroimy dwa paski tkaniny na wierzchnia czesc i wewnetrzna pudelka dodajac zapasy na przyklejenie.zszywamy i nakladamy na pudelko.
Tkanine wewnatrz pudelka przyklejamy do dna i to samo robimy z tkanina zewnetrzna.Nastepnie  przyklejamy dolem pudelka ozdobna tasme pasmanteryjna i przystepujemy do laczenia za pomoca sznurka  wieczka z pudelkiem.

I pudelko gotowe.

W miedzyczasie nazbieralo sie i gazetek i ksiazek, wiec maly przeglad ponizej





Sabinka kupila dla mnie kanwe do haftowania w blekicie i rozu.Bedzie jeszcze wrzosowa.Dostalam  od niej Werande i Werande Country  w prezencie urodzinowym.Sabinko, dziekuje.

Kwiat od meza
Nie bylam na Waszych blogach bo sie nie dalo..mysle ze taraz te zaleglosci uda mi sie odrobic.Zycze Wam cieplych dni wiosennych, pieknych widokow odradzajacej sie do zycia przyrody , cudnych zapachow kwiatow i duzo zdrowia.




37 komentarzy:

  1. śliczne to pudełko, chciałabym tak jak ty umieć haftować wstążką, może kiedyś:)dzięki za tutek
    pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu czyżbym przegapiła jakąś okazje, rozumiem że to 18 urodziny i z tej to okazji życzę Ci wszystkiego najlepszego, a pudełko jest cudowne, bo ładne to stanowczo za mało powiedziane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamonku Kochany..urodziny mialam w marcu ale prezenty przyjmuje caly rok...hihihi usciski.)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego Ci życzę. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej. Pudełko wspaniałe. Podejrzewam, że pomimo tutka i tak bym tego tak wspaniale nie zrobiła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne pudełko:)
    ja tak opisujesz wszystko krok po kroku to sie takie łatwe wszystko wydaje. wielka szkoda, że takie nie jest :)(przynajmniej dla mnie)
    pozdrowienia
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko piękne, haft wstążeczkowy kusi coraz bardziej.
    Tylko, ileż można srok za ogon łapać....
    Piękna prasówka i kwiatki.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko jest zachwycające! Niesamowicie mi się takie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko:)))haft na jedwabiu?:))))jeszcze nigdy nie próbowałam:))a muszę:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Po kolei : Zdrówka życzę bardzo wiele!
    Najlepsze życzenia urodzinowe!
    Dzięki za tutorial przyda się bez wyważania drzwi.
    Pudełeczko cudowne - motywujesz do spróbowania!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko jest prześliczne, och jak ja bym chciała być ta osobą, która je dostanie :) Cudne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie mogac u Ciebie komentarze!!!!!!Jupi!!!!!!
    Alu pudełko slodkie ;-) Poszły znaczki a o reszcie moich trudnych problemow napisze na priv .Buziam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne pudełko. Prawdziwa perełka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu, trzymaj sie zdrowo!, mnie grypsko na razie omija już drugi rok.Kursik bardzo przydatny dla zainteresowanych, a praca przy takim pudełku staje sie łatwiejsza wraz z doświadczeniem, Ty już jesteś mistrzynią, więc praca jest przepiękna!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko:) Tutek fajny choć nie do końca wszystko rozumiem ale pewnie dlatego, że wiosna mi w głowie... :)

    Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Очень красиво! Спасибо за подробности!)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wyszlo to pudeleczko, "prezent" bedzie musial sie bardzo postarac zeby opakowaniu dorownac ;)
    Jak widac i u Ciebie wiosna, bo kolory takie prawdziwie wiosenne. Ciesze sie ze znowu jestes "na chodzie", pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ,zazdroszczę tej wymianki...Pokazałaś ,jak i co ,ale nie podjęłabym się zrobienia czegos takiego.Gazetki-mniam ,mniam-jak wspanały deserek.
    Dobrze ,że już jestes ,,wychorowana,,,miejmy nadzieje,że na dłuuugo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jaka piękna ! , włascicielka bedzie zachwycona , dzięki za kursik teraz może spróbuję !A gazetki jakie cudne, pozdrawiam serdecznie.
    Mam nadzieję ,że juz koniec chorowania i szybko wrócisz do sił czego Ci życzę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jest to pudełko!!!
    a ten haft wstążeczkowy jest po prostu zachwycający!!!
    Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny haft.
    Miło , że koleżanka pamiętała o Tobie i kupiła Ci gazetki z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie Alicjo, że już powróciłaś do zdrowia i na blog i to w takim stylu, że klękajcie Narody. przepiękne pudełeczko, aż dech zapiera. Pozdrawiam Ciebie i Waltera bardzo serdecznie i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś Mistrzynią, chylę czoło!

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie a oglądając dajesz złudzenie to tak tak łatwo idzie!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pudełko Ala, pięknie haftujesz, podziwiam...ciągle dostajesz kwiaty od męża, super...ja mam żonkilki żółte i stokrotki, ach! ta wiosna, uwielbiam, przyroda powoli budzi się do życia, już są pierwsze pączki na bzie pod moimi oknami...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne, po prostu cudo. Strasznie się cieszę, szkoda, że nie zostanie u mnie. Dziękuję, nie sądziłam, że będę zazdrościła Tej dla której ją zamówiłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicjo jak miło czytać że już zdrowiejesz , oby jak najszybciej ..
    Cudowne pudełko i jaki dokładny opis , mam parę puszek i może się skuszę i spróbuje coś z nich zrobić ..kwiaty jak zwykle cudne ..
    i nowe gazetki , znowu mnie ciekawi ich zawartość ,

    Pozdrawiam i zdrówka dużo życzę ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze podziwiam Twoje wszystkie cacuszka!Robisz po prostu cudowne rzeczy tak jak to pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały tutorial, Alu!!! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super tutek Alu... przepiękne pudełeczko i nawet wstążeczki sama farbujesz..podziwiam Cię!
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana 100 lat w zdrowiu! :)
    Aluś tutek super ale dla mnie nic z tego, bo i tak haftować nie umiem.
    Za to Twoje pudełeczka podziwiać mogę non stop!

    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. C U D N E :) Dzięki za instrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pudełeczko cudo, masz talent Alu :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne to pudełko,chyba się skuszę i spróbuję coś takiego zrobić,choć wstążeczkowo haftować nie potrafię ale coś innego morze zrobię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Alu, przepiękne jest to pudełeczko! Z każdą pracą stajesz się coraz bardziej perfekcyjna w tym co robisz! Trening czyni mistrza:)Twoje prace to już dla mnie po prostu arcydzieła:) Gratuluję takich zdolności i umiejętności. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. no... w końcu do Ciebie przyczłapałam...
    śliczne pudełeczko i dziękuję Alicjo za kursik... na pewno się przyda !
    serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne, jak ja się cieszę, że tutaj trafiłam, tu też się zatrzymam na dłużej. Właśnie zaczęłam tez moją przygodę z haftem wstążeczkowym, dziękuję za inspirację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...