sobota, 21 września 2013

Heksagonowa torba

Byl juz heksgonowy  bieznik a teraz powstala torba.Adekwatna do mojego nastroju i panujacej pogody:szara,bura, ponura , smutna ,ciemna.A ze wraz z kazda nastepna pora roku szyje kolejna  torbe ,.tak wiec nadszedl czas  najwyzszy by ja Wam pokazac.

Szylo sie ja calkiem latwo..powstala z prostokata  utworzonego z pozszywanych heksagonow.

Wypikowalam ja maszynowo dajac do srodka ociepline i pod nia tkanine

Uszylam tych heksagonow  kiedys tam caly karton, wiec zapewne jeszcze kilka  rzeczy  z nich powstanie.

Oto moje zapasy

Torba raz jeszcze

Torba ma drewniane uchwyty.Kiedys  kupilam na lumpkach stara szmaciana torbe wlasnie ze wzgledu na te uchwyty..Zaplacilam centy a teraz uchwyty sie przydaly.

I z boku

Moja Marzenka a nasza kolezanka Kiboko z bloga http://patchworkowo-kiboko.blogspot.co.at/
ktora prowadzi kursy patchworkowe w Toruniu, obdarowala mnie (na drodze blogowej wymianki) pieknym bieznikiem patchworkowym i podkladka sniadaniowa.Moja praca wymiankowa  robi sie dopiero.Marzenko..ogromnie dziekuje ,Piekne prace, staranne.
Same ocencie


A tu  bieznik i podkladka razem

W sprzedazy ukazal sie juz kalendarz Burdy na 2014 rok.





Dzis kwiaty juz jesienne




Pozdrawiam Was  jesiennie i zycze dobrych nastrojow mimo deszczowej pogody.

29 komentarzy:

  1. Śliczna torba. I bieżnik bardzo fajny. Podziwiam cierpliwość przy tworzeniu hexagoników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow torba cudna - Alu zdolna bestyjka z Ciebie. A wymiankowe prezenty też cudne.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka. Fajne zestawienie kolorystyczne i jak na Ciebie nietypowe.
    Ilość heksagonów w zapasie imponująca.
    Bardzo ładne patchworki(quilty?) od Kiboko.
    Ty Szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torba a prezent przepiękny - bardzo fajny masz podręcznik książkę o patchworku pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem jestem pełan podziwu dla Twoich szyciowych zdolności. Torba wspaniała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka! Nietuzinkowy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu dla twoich prac Alu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest niesamowita! piękna choć w odcieniach szarości- ale na taką pogodę i porę roku idealna! Te uchwyty drewniane są fantastycznie wpasowane! A z takich zapasów heksagonów koniecznie musisz coś jeszcze uszyć do kompletu :) nie mogą leżeć bezużytecznie :) serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo przepikowałaś torbę.
    Prezenty otrzymane - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo kiedy ty to wszystko robisz , tyle już gotowych elementów czeka , Śliczna torebka oj zazdroszczą ci jej zazdroszczą ,,

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba Ala, w bardzo ładnym kolorze.
    Kwiaty masz śliczne, u mnie jeszcze nie ma tych jesiennych, może jutro kupię wrzosy, bo bardzo lubię...pozdraw3iam Cię już jesiennie...

    OdpowiedzUsuń
  12. smutna???? nie zgadzam się
    wymianka ,ech cuuuudności

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta torba:) i wcale nie taka smutna:)
    Piękne prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych kwadratow to masz taka mase w zapasie, ze chyba "cala chalupe" moglabys tym obszyc. Ciekawa jetsem, co planowalas kiedy robilas te zapasy? Pewnie jakas ogromna narzute na lozko albo cos w tym stylu? No ale dobrze, teraz to juz tylko brac i szyc rozne inne cuda.
    Torba swietnie wyszla, podoba sie, nie jest przeladowana a bardzo ciekawa...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli to jest szare i bure to rób tych toreb jak najwięcej bo sa przepiekne , a nie jedna marzy by nauczyc się tej wspaniałej techniki, i podkładka i bieżnik są niesamowite więc nie marudz !
    Bukiecik uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo swoich szarosci torba jest przepięknym marzeniem...Raduje oczy i namawia do podjęcia próby...Ale nic z tego ,trzeba miec Twoje umiejętności ,zeby osiągnąc taki efekt.Wiec dobrze,że można chociaż popatrzeć na takie artystyczne dziełka

    OdpowiedzUsuń
  17. Alicjo torba mimo szarości a może właśnie dlatego bardzo mi się podoba i podziwiam ile tych heksagonków natworzyłaś:) Smuci mnie natomiast Twój nastrój -uśmiechnij się wszak tyle osób o Tobie pamięta i podziwia to co tworzysz :)
    Cieszę się, że przesyłka doszła i jeśli moja wymiankowa niespodzianka cieszy Cię, to ja też się cieszę a jeśli do tego podoba Ci się to jestem szczęśliwa - są tam nowe elementy pikowania, których niedawno się nauczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aluś to jest zdecydowanie najpiękniejsza torba jaką widziałam!!!
    No zakochałam się.....
    takie cudo
    Bieżnik patchworkowy, wspaniałe dzieło.
    Ciepło pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż można powiedzieć patrząc na Twoją torbę, tylko tyle, że szare i siwe też jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicjo... Ty to masz zmysł artystyczny...!
    a zapasy... duże... na ile torebek starczy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Alu torba mimo szarych , burych kolorów jak sama piszesz ma w sobie swój urok , jak dla mnie jest pięknie i starannie uszyta , bieżnik , który dostałaś też jest bardzo ładny . Twoje zapasy są imponujące . Pozdrawiam serdecznie Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie kolory się podobają i to bardzo. Natomiast wzór to prawdziwy majstersztyk. Podziwiam Twoje prace są naprawdę cudowne. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba jest obłędna!!!
    I czemu to nie jest wymianka ze mną???
    Toż też jestem Marzena hihihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj,Cudowna torba,masz talent,tylko podziwiać i oczywiście doceniac.Pozdrawiam Ciebie serdecznie i zapraszam w odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba mnie po prostu zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam kolekcję heksagonów, na pewno jeszcze mnóstwo pięknych rzeczy z nich wyczarujesz.
    Torba świetnie uszyta i wypikowana.
    Bieżnik Marzeny wiosną pachnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam Cię za cierpliwość i perfekcję...ta torba to prawdziwe cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...