wtorek, 3 września 2013

Kolorowe zaglowki

Jezeli macie w domu uzywane poduszki z czystym wypelnieniem w srodku to ich nie wyrzucajcie,Ja z jednej duzej poduszki uszylam trzy zaglowki.A samo szycie bylo bajecznie latwe.Moze najpierw zdjecie zaglowkow.

A teraz kilka zdjec z ich szycia.Przygotowalam trzy prostokaty o wymiarach 60 x 48 cm z bialego plotna.Zeszylam je  wzdluz dluzszego boku i  wycielam  kola o odpowiedniej wielkosci pasujace do obwodu.Kola przyszylam po obu koncach zaglowkow zostawiajac maly otwor z jednej strony  na wypelnienie



Po wypelnieniu otwory  pospinalam  szpilkami i zeszylam na maszynie


Z kolorowych  resztek  tkanin  poszylam poszewki  na moje zaglowki.

Z jednego konca zawiazalam je na tasiemki a z drugiego wykonczylam lamowka ukosna i wszylam  gumke na stale.
Kolorowe jak landrynki sa te moje zaglowki.A jaka radosc z ich posiadania.


A teraz chce podziekowac  dziewczynom za bezinteresowne niespodzianki, ktore  dostalam  w ostatnich dniach.
Od Violi, dziewczyny o wielkim sercu ,dostalam scenki rodzajowe wykonane  krzyzykami..misterna praca Violu dziekuje ogromnie.Moja ulubiona tematyka Toile de  Jouy.
http://viola687.blogspot.co.at/

Nastepna niespodzianka  przywedrowala od Alicji
http://to-co-mnie-cieszy.blogspot.co.at/
Alu, moja imienniczko,,wielkie dzieki za to dzielo..az mi sie buzia smieje, jak na te prace patrze.
Jest to sampler krawcowej.

 Jesien  nadchodzi..dziewczyny.W modowych czasopismach juz jej pelno.





I jesien   u mnie, w wazonie.

Przejemnego odpoczynku po pracy Wam zycze .



30 komentarzy:

  1. W przepiękne tkaniny ubrałaś zagłówki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz takie kwiatowe na nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie uszyłaś zagłówki , ślicznie kolorowe .
    To ja ci kochana dziękuje za tak dużo materiału Toile jaki wcześniej od ciebie dostałam ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo, najpierw urzekły mnie te bajeczne cukierki pod głowę, ale jak zobaczyłam te piękne hafty , które dostałaś to aż mi serce zamarło.
    Jakie zdolne masz i sympatyczne Koleżanki !!
    To prawdziwa radość.
    "Miej serce i patrzaj w serce..."
    to bardzo miły gest i tak rzadki w tym zawistnym, blogowym świecie.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo, te zagłówki to naprawdę super pomysł!
    Dziękuję za dobre słowo u mnie:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłówki prześliczne. To swoisty recykling starych poduszek. Wspaniały pomysł.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Ciebie wszystko jest proste! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zagłówki:)))a prezent od Violi super:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ano wlasnie, dla Alicji wszystko jest proste jak drut, dla nas tez ale jak "swinski ogonek"...Alus, piekne te zaglowki, a najbardziej zaskoczylo mnie to slowo "Zaglowek", jak dawno tego tutaj nie slyszalam , czlowiek moze sie wszystkim cieszyc, nawet zaglowkiem, w doslownym znaczeniu i miec rowniez wypas dla oczu...Alus, chyba poszyje takie ZAGLOWKI, bo materialkow mam na kilometry i trzeba zadbac o zmniejszenie zapasow :) Dzieki za wspanialy pomysl i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłówki jak lato, takie kolorowe. Prezencików pozazdrościć.Ciekawe jak je wykorzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Alu na początek pozwolę sobie powiedzieć ze jak nigdy tego nie robię przeczytałam wszystkie komentarze moich poprzedniczek i tu od razu mówię - Podzielam zdanie Beatki o zawiści blogowej - ja się o tym przekonałam na samych początkach gdy założyłam bloga - dlatego wyeliminowałam opcję anonimowych bo ci anonimowi nie byli prawdziwymi tylko tu stąd - no niestety takie są realia - mało jest w tym świecie prawdomówności i szczerości i tu chyba się ze mną zgadzasz a najgorsze jest to że niektórzy interpretują komentarze na szybko i stąd ten cały galimatias - myślę że blogi prowadzimy po to aby pokazac co potrafimy oraz nawiązac miłe kontakty a chwalenie się jedna przed drugą to nie ma sensu takie jest moje zdanie i myślę że nie uraziłam nikogo a jeśli tak to bardzo przepraszam - rozpisałam się za dużo.
    Desenie kwiatowe na twoich zagłówkach sa przepiękne bardzo lubię takie motywy - bardzo dobrze że zrobiłaś mały tutorial - przyda się tym osobom które zaczynają przygody z rękodziełem -pochwalam takie gesty natomiast poduszki - ty mnie nie znasz ale ja specjalnie kupuję w promocjach ponieważ mam wówczas wypełniacza do różnych rzeczy za ponad pół darmo - najczęściej sa to jaśki po 3zł czyli 4*3=12 zl za poduchę 80/80cm gdzie w sklepie za wypełniacz bym zapłąciła prawie 50 zł więc ekonomicznie myślę piszę tu jeszcze w sprawie tematyki Toulie jest to moja pasja i zaraz tam podejdę do twej miłej koleżanki powiem prawdę z ciekawości bo ta tematyka prze prześladuje piękne to wszystko jak zawsze u ciebie zaglądać pozdrawiam ciepło z naszego Dolnego Sląska które już nie ciekawie wygląda jak na tę porę roku Maria

    OdpowiedzUsuń
  12. Wau, krásné polštářky a ty růže nádherné. Už se těším na podzimní přírodu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásné polštářky a ty růže nádhera. Už se těším na podzimní přírodu, ty barvy a vůni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłówki jak malowane ...też lubię je szyć.
    Śliczne hafciki dostałaś od dziewczyn....pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. sampler niezaprzeczalnie skradł moje serce ale zagłówki... brak mi słów! Cóż za piękne materiały!

    http://rozane-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolniacga z Ciebie Ala, super Ci wyszło.
    Prezenty dostałas śliczne.
    Jesień już wszędzie w modzie a ja jeszcze o jesieni nie myślę.
    W domu u mnie też jeszcze lato, oby jak najdłużej...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności! Zagłówki super, a prezenciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I takim oto sposobem można zrobić cos fajnego,piękne te zagłóweczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutkie zagłówki i bardzo przydatne! Tkaniny z kwiatowym motywem jako wspomnienie lata?
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne zagłówki Alu !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Alicjo, świetny pomysł, takie zagłówki wszędzie się przydadzą. Tkaniny też mi się podobają, najbardziej ta środkowa - to moja faworytka:) A prezenty są bajeczne, ten sampler to istne mistrzostwo, jak to wspaniale, że są które tak po prostu robią takie niespodzianki:) serdeczności kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiscie proste,gdybym się przełamała do mojej maszyny ,może bym się skusiła na takie zagłóweczki.Oczywiście najpierw musiałabym się postarać o jakis piękny materiał na poszeweczkę,bo w tym cały urok.a prezenciki trafiły do odpowiedniego adresata ,na pewno je atrakcyjnie wykorzystasz..

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rację Alicjo... dobry pomysł...
    u mnie trochę jest ' zniwelowanych ' poduszek; czas najwyższy coś z nich zrobić...
    ładniutkie zagłówki poczyniłaś
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Aluś szycie to dla mnie czarna magia, ale Twoje wałeczki są tAAAAk cudne!
    Gdybym tylko umiała też bym takie uszyła :o). Teraz nawet czuję, że mi ich okropnie brak :).
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zagłówki, świetny pomysł z tą poduchą :-) ...i widzę, że lubisz samplerki, cieszę się :-))) uściski :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Alicjo nominowąłam cie do... szczegóły zapraszam do mnie Maria
    //artzakatekmarii.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...