sobota, 3 maja 2014

Pudelka u mnie juz dawno nie bylo.

A nazbieralo sie ich duzo.Trzeba je jakos zagospodarowac, ale wczesniej troszke upiekszyc.Wprawdzie wszystko wszedzie juz bylo (mam na mysli Wasze prace pokazywane na blogach i nie tylko w najrozniejszych technikach zdobienia)),jednakze kazda praca jest inna i niepowtarzalna,,wiec powiem skromnie..zaczelam uczyc sie techniki hafciarskiej zwanej stumpwork.Na koncu posta podam linki do stron z ktorych korzystalam , uczac sie.
A wiec po kolei.,Moje pudelko.

Rzut na caly hafcik z bliska (ogrom niedoskonalosci , nastepna  praca bedzie  bardziej profesjonalna)

a teraz  widok z gory..


pudelko jest otwierane i polaczone z tylu przy pomocy dekoracyjnego sznurka , a cale laczenie maskuje kwiatuszek z kokardka.

i jeszcze raz  pudelko

Kiedys  wedrujac po Wiedniu natrafilam na  Flohmark.Wprawdzie nic nie bylo urzekajacego, ale wpadla mi w oko sliczna robotka  wykonana  misternym  haftem krzyzykowym.

Wyszperalam tez  bawelniany obrus z naniesionym juz  rysunkiem   haftu cieniowanego , ktory  jest czesciowo zaczety .Wprawdzie  kolorystycznie taki bardzo odwazny, niemal ludowy..ale postanowilam go wyszyc do konca, poniewaz mulina  byla w zalaczeniu.Pozostaly mi jeszcze trzy takie bukiety do wyszycia i  esy-floresy jako obramowanie.


Od zawsze zbieram znaczki,,mam ich przeogromna ilosc.Jestem tez czlonkiem Austriackiegio Klubu Filatelistycznego.Co miesiac dostaje same nowosci.Bywaja  wsrod nich perelki.Jedna z nich ponizej-znaczek haftowany.

Ostatno moj blog jakos sie sam przerobil z szyciowego na haftowany..ale to nie znaczy ze nic nie szyje.

A teraz obiecane linki do nauki "stumpworka"
ponadto ogladnelam kilka filmikow  na Jou Tube
Na tych blogach znalazlam  mnostwo inspiracji i podpowiedzi..moze sie Wam przydadza te linki.
Jakosc zdjec w dzisjejszym poscie  jest katastrofalna, poniewaz  bawilam sie aparatem by go lepiej poznac(wciaz ma tysiac tajemnic przede mna) i cos poprzestawialam i ostrosc jest zadna.
Dzis u mnie  brzydko, mokro, ponuro,,taki smetny weekend.Mimo to  usmiechu na twarzy Wam zycze.

27 komentarzy:

  1. Choć wszelakie hafty są dla mnie czarną magią, nieodmiennie zachwycam się Twoimi:) Piękne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa technika, skorzystam z linków i może kiedyś coś stworzę. Każde twoje pudełeczko jest niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknosci na Twoim blogu, az dech zapiera! Masz kochana talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest,cudowne, pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Alu - to ty też się uczysz stumworku? chyba telepatycznie się zgadałyśmy w jednym czasie - powiem że ta technika mnie bardzo zaintrygowała oglądając piękne prace ruskich stronach - są tam różne cudeńka - twoje pudełka są cudowne takie nie powtarzalne i te cieniowane listki i te gałązki stojące w powietrzu rewelacja - a obrus cieniowany zapowiada isę luksusowo - buziaki ślę i miłego tygodnia życze Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko śliczne i choć dobrze się przyglądałam, żadnych niedoskonałości się nie dopatrzyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pdełko jest prześliczne, aż dziwne, że dopiero się uczysz tej metody!
    Hafciki również ślicznej urody, będą wspaniałą ozdobą Twojego domu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwy odlot ta Twoja praca...podziwiam. Podziwiam zarowno i przede wszystkim prace no i Twoj zapal, checi i pilnosc. Mnie by pewnie ostatni nerw popuscil przy takiej dlubaninie.
    Weszlam na ta strone, ktora podalas, a tam prawdziwy zawrot glowy...cuda i niewidy :) Pozdrawiam i lece do mojego decoupagu...Tak, tak, ja tez cos tam dlubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja w każdym detalu !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Ala! No tak, pudełka dawno nie było. Ale już jest, pokazałaś znów piękną pracę. Gratuluję, podziwiam...pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli....

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Alicjo ! I tobie życzę spokojnej i ciepłej niedzieli , nie wiem jaka u Was jest pogoda , ale ogólnie weekend niezbyt ciepły.
    Powiem Ci ,że w życiu nie widziałam haftowanego znaczka ! , sama je zbierałam jako młoda dziewczyna , muszę odszukać moje kolekcje:), mnie sie nigdy nie udało trafic na haftowane obrusy takie jaki Ty masz , kolory nie są złe na pewno będzie pięknie wygladał bo mnie juz sie podoba. A haftowanym pudełkiem jestem zachwycona robisz je w technice która u mnie jest w powijakach , cudnie się prezentuje ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicjo:))ja do tego haftu przygotowuję się od jakiegoś czasu,więc Twoje linki bardzo mi się przydadzą:)))piękne pudełko :)chociaż mówisz o niedoskonałościach ,my ich nie widzimy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne pudełko, a haft przestrzenny jest trudny, ale jaki efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały haft przestrzenny zdobi pudełko, ja na razie tylko podziwiam :):)
    Obrus piękny, letni ze ślicznymi bukiecikami kwiatów.
    Znaczek oryginalny, świat docenia rękodzieło.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie cudne, dla mnie wyższa wyższość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pudełeczko. Alicjo jesteś niesamowita, co "twór", to piękniejszy. Podziwiam haft 3D od dawna, z przyjemnością skorzystam z podanych linków.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Stumpwork to trudna technika haftu…jak na początek wyszło Ci wspaniale:)))
    Cudowne są te różyczki które nabyłaś na starociach:)
    Podziwiam z jaką dokładnością wyszywasz te kwiaty na obrusie ,idę zajrzeć na te strony które podałaś.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Aluś cudownie wszystko wykonałaś , jestem zachwycona Twoimi wszechstronnymi zdolnościami . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój stumpwork na pudełku myślę, że jak najbardziej profesjonalny i przede wszystkim piękny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje pudełko jest zachwycające :) Oj, jak ja bym chciała tak umieć...
    I fajne rzeczy udało Ci się wynaleźć w starociach.
    Dzięki też za linki. Już trochę pozaglądałam...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wykonane to pudełko i haft przestrzenny wyszedł elegancko, wena urodzajna u Ciebie pod każdym względem! Miłej , spokojnej niedzieli życzę i ciepło pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. `*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
    `•.¸(*) (*) WITAM UŚMIECHEM:)))
    (¸.•*(¸.•*´`*•.¸)*•.¸) ´`•.¸(``•)

    Piękny dzionek za oknami,
    ja stęskniłam się za Wami.
    Kawkę sobie już zrobiłam
    i komputer tez włączyłam,
    by zobaczyć miłe twarze
    wszystkich co sympatią darzę..


    ¨ ¨ ¨ ¨ ¨(
    ¨ ¨ ¨ ) ¨ ) ¨ (
    ¨ ¨ ¨ ) ¨ ( (¨ )
    ¨ ¨ ¨( ¨ ~.) ) (
    ¨[==========]
    ¨ \ °°°°°°°°°°°°°°/_ _
    ¨ |…¨…¨…¨…¨… |^^\*\
    ¨ | ¨ KAWA¨..... | …'|*|
    ¨ |…¨…¨…¨…¨… |… /*/
    ¨¨\°°°°°°°°°°°°°/ ^^^^
    ¨¨ \|||||||||||||||/
    Miłego DNIA BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko już zostało napisane...
    Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne pudełeczko...
    mogę tylko podziwiać bo raczej już nie nauczę się takiego robić
    pozdrawiam słonecznie Alicjo

    OdpowiedzUsuń
  25. Co jakie niedoskonałości - super pudło o takim marzy każda dama !

    OdpowiedzUsuń
  26. Красивая и интересная вышивка.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czego od Ciebie wymagano???Prywatności???? A ja idiotka sadziłam, że mój blog jest moim prywatnym (choć publicznie przedstawianym ) blogiem.Znam tez inne bardziej "nieprywatne a prowadzące szczyca się nimi!! Alus przestań przejmowac się bzdurami i rób jak chcesz..w końcu to Twoje!! Poducha super!!- jak zwykle!!!Buziam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...