wtorek, 29 lipca 2014

Szybkie Candy

Dawno tu Candy nie bylo.A gazetek  u mnie wciaz przybywa.Zdarza sie, ze mam podwojne numery ksiazek badz czasopism , poniewaz niektorzy sprzedawcy dokladaja mi cos  wiecej  w przesylce  ,jako podziekowanie za subskrypcje  ( juz wieloletnie).Dzis  patchworkowa gazetka i ksiazka.
Jest to najnowsze wydanie 100blokow patchworkowych (w przesylce przyszly dwie, jedna  jest dla Was) Zapraszam.

A tu ksiazka znanej Lynette Anderson.Reklamowac nie musze.

Warunki Candy  jak zawsze:
-komentarz  mowiacy o checi udzialu w zabawie.
-informacja na Waszym blogu o tym Candy(na blogu w pasku bocznym.)
-dodanie mojego bloga do obserwowanych.

Losowanie fantow 9 sierpnia 2014(moja mala rocznica)
Pozdrawiam i udanego odpoczynku letniego Wam zycze.)

Zapraszam Was takze  do polubienia mnie na FB
https://www.facebook.com/pages/Handmade-by-Alice/309669639180986?ref=hl
oraz do odwiedzenia mnie na mojej stronce fb.
https://www.facebook.com/alicja.thomas

31 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza i z chęcią wezmę udział :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zapisuje do zabawy:) Baner ju jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z największą przyjemnością zapisuję się na te wspaniałości :) Może się mi uda czegoś nauczyć... Tylko nie jestem pewna, czy los się do mnie uśmiechnie...
    Ale co tam, może tym razem się uda :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się piszę ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zszywam heksagony, ale chętnie nauczę się innej sztuki szycia patchworków. Zapisuję się na Candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się w kolejce ustawiam ! http://latajacedruciki.blogspot.com/ Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skorzystam, bo w tym temacie nic nie ruszę, ale Wam kibicuję Dziewczęta a Ciebie Alicjo serdecznie pozdrawiam.Zaraz idę polubić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się zapowietrzyłam jak zobaczyłam takie cuda! Oczywiście zgłaszam się na candy i po cichutku będę trzymać kciuki... za siebie ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicjo, nie wiem czy wypada się zapisywać skoro juz raz szczęcie mi u Ciebie dopisało :) ale kolejna część 100 quilmaker's blocks to moje małe marzenie, mam 2 części i już są tak zniszczone od przeglądania i wykorzystywania do szycia bloków :) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ala rozdaje to i ja w kolejce staje - grzecznie cicho i skromniutko - mam sentyment do Lynnette Anderson - zawsze chcialam sie nauczyc patchworku ale brak wizji w postaci ksiaze czy czasopism zawsze gdzies umyka mi - wiec jakbym miala chocby trzy kartki to juz bym byla zadowolona i szczesliwa - warunki spelniam obserwatorem jest od cho cho cho - i choc mi raczej nie wypada w mym wieku bawic sie to uwielbiam takie zabawy bez wzgledu na wyniki bo candy czy wymianki zawsze traktuje jako prezenty a nie niecierpliwe czekanie typu moze to ja zostane wylosowana szczesliwym trafef - ot proste -ja ide teraz banerek wstawie a tobie buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chętnie na tę drugą książeczkę bym się pisała,nie wiem tylko czy będę umiała na pasku bocznym o Candy powiadomić na swym blogu,zwrócę się po pomoc do syna może focha nie strzeli i pomorze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany ta pierwsza książka pięknie wyglądałaby na mojej półce, piszę się z wielka chęcią i zapraszam na moje Candy http://kobietaszyje.blogspot.com/2014/07/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję w kolejce,może się poszczęści.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicjo ,ja po raz pierwszy biorę udział w takiej zabawie .Może to do mnie uśmiechnie się szczęście Ciebie na blogu mam jako pierwszy wpiś.Pozdrawiam cię serdecznie/ruminianka blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To może i do mnie się los uśmiechnie :) Link już na blogu :) Pozdrawiam serdecznie
    Karolina z Pracowni pod Aniołem

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 bloków to wspaniała gazetka, pełna inspiracji... mam dwa egzemplarze i z chęcią uśmiechnę się do trzeciego :) zwłaszcza, że widzę tam moje ulubione PP
    pozostałe warunki spełnione... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również Alicjo biorę udział cichutko, bo raz już wygrałam, innym też się coś należy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez stane w kolejce, pozdrawiam Cie serdecznie, zycze milych wakacji,pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie warunki spełnione:))czekam na wyniki candy:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie staję
    obserwatorem jestem na fb mnie nie ma
    info nabocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również dołączam do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miła chęcią ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam tutaj z bloga Romy i bardzo się ucieszyłam, że mogę wziąć udział w tak sympatycznym rozdaniu:) ..niedawno pojawiła się w moim życiu maszyna do szycia i z wielką chęcią wypróbowałabym ją w patchworkowej dziedzinie:)) Serdecznie pozdrawiam i biegnę zamieścić informację na swoim blogu:)
    Wszystkiego Dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. o ja chętnie się zapisuję, ksiązka mnie bardzo ciekawi. Baner zabieram do siebie i obserwuje jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja zgłaszam chęć pobawienia się ;-) Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też z wielką chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tak w ostatniej chwili próbuję szczęścia i z wielką przyjemnością zapisuję się do kolejki po wspaniałą gazetę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję od dawna.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja w kolejkę stanę bardzo lubię szyć PP ,dodałam blog do obserwowanych i zaraz dam baner na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka zapowiada się ciekawie, więc zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uff, zdążyłam, zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam
    www.bawelnianyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...