czwartek, 31 stycznia 2019

Lososiowy komplet dwuczesciowy.

 Do wiosny jeszcze daleko ,zime   mamy  prawie zadna , bo temperatury plusowe i  sniegu  tez nie ma .Jak juz wczesniej pisalam, mam w domu karton rzeczy pokrojonych, przymierzonych i z roznych powodow nieukonczonych.Powoli  je  szyje, byc moze sie do czegos przydadza, gdy zrobi sie cieplej.Tym razem  padlo na lososiowy zakiet i spodniczke.
Material, to zakupiony kilka lat temu nurek (nazwa tkaniny) w internetowym sklepie.Nie mialam pomyslu ,co z niego uszyc i w koncu wybor padl na zakiet z gotowych wykrojow VOGUE.
Okazalo sie, ze wykroj jest za duzy i tkanina dziwnie sie rozciaga . Zakiet wyszedl na slonia.Tak wiec slon powedrowal do pudla.Odlezal swoje i  kilka dni temu  reanimowalam go.Dopasowalam w  miare mozliwosci , doszylam do niego spodniczke na podszewce i tak powstal kolejny ciuszek na wiosne.


Poniewaz tkanina jest w kolorze lososiowym, to swietnie komponuje sie z rdzawym brazem.Torebke mam w tym kolorze ale buty?? cos pomysle,moze bez jasny.Tak wiec trzeba bedzie je kupic.Tutaj na manekinie jest  sama spodniczka.Uszylam ja z  czterech klinow.Jest dopasowana na biodrach a dolem tworzy dosc pokazna litere A , i juz wiem, ze to kolejny , sprawdzony fason spodnicy, ktora na mnie dobrze wyglada.

Moge ja ubrac np. do kaszmirowego polgolfa.


Nawet z bliska nie moge uchwycic koloru tkaniny.

Ponizej zapiecie.Te guziki to atrapa.Nie mozna bylo zrobic dziurek na maszynie ,poniewaz tkanina byla oporna i transporter wogole jej nie przesuwal, zwyczajnie stal w miejscu.


Ucieklam sie do starego, wyprobowanego sposobu zapiecia na zatrzaski.


Podszewka w spodnicy  podszyta jest recznie.W ten sposob  zrobila sie bardzo lekka.

A pasek wylamowalam, jak zawsze.

Mysle, ze bede go nosic.

Pozdrawiam Was milo.)

4 komentarze:

  1. Alicjo, bardzo ładny komplet, ten delikatny róż na pewno dobrze komponuje się z Twoją urodą. w zestawieniu z biała koronkową bluzką jest utrzymany w klimacie delikatnym i subtelnym, ale ja tu widze dosyć ostrzejsze dodatki, jak intensywny amarant, i spokojniejszy kolor fango albo marsala, buty jak najbardziej w jasnym beżu. Ja bym też zmieniła guziki, poszukałabym takich identycznych w kolorze, jakoś mi się tu gryzą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Beatko,,ten kolor to losos dosc wyrazny, ale zdjecia robione komorka kradna doslownie polowe koloru,bluzka natomiast to mocne ecru, czyli znow nie widac koloru.Guziki byly w identycznym kolorze ale wygladaly przy tkaninie jak uboga krewna, wiec zmienilam na perlowe i jest duzo lepiej.Dodatki to zawsze bizuteria , zegarek i apaszka , czasem rekawiczki z miekkiej skorki i torebka.Ta co na zdjeciu to wyrazny rdzawy braz i lososiem jest zgrany ale znow ukradziono kolor..Ja w zasadzie rzadko nosze komplety, a to co pokazuje to baza do pozniejszych kombinacji.No i jeszcze jeden wazny odnosnik,,ja jestem niska, tylko 154 cm wzrostu i 46/48 rozmiar i cale 65 lat..tak wiec ja nie moge patrzec , w co ubieraja sie mlode dziewczyny, niestety, i tu zapewne dobrze mnie rozumiesz mimo ze ty jestes mloda kozka.Pozdrawiam.)

      Usuń
  2. Czekam na wiosnę z utęsknieniem, u mnie raczej będą sukienki, bo takich komplecików nie noszę...pozdrawiam Ala cieplutko, całkowicie jeszcze zimowo...

    OdpowiedzUsuń
  3. I gotta bookmark this website it seems extremely helpful very useful. Thanks for sharing.
    clipping path

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...