sobota, 28 marca 2020

Suknia i plaszcz(frak) w zieleniach.

Uszylam dla siebie ubrania na wiosne w kolorze zielonym,poniewaz  zielen niesie nadzieje  na wszystko, co swieze, nowe, zdrowe ,Moje oczy maja tez  kolor zielony.Ten  kolor moich ubran ma wiele podtekstow.Wszak to post urodzinowy.Dwie, stojace obok siebie szostki o czyms mowia : o ilosci przezytych lat,o doswiadczeniach nabytych, o sciezkach przebytych , o klodach pod nogami,o chwilach szczesliwych, o spelnieniu sie jako kobieta i matka. Z ufnoscia patrze  w przyszlosc.Wierze w spelnienie marzen, wierze, ze moje wnuki beda szturmowac uniwersytety i z tekami magistrow zajmowac najlepsze etaty.A jezeli wierzyc wrozbom i zyczeniom dozycia 100 lat,mam przed soba jeszcze dwie trojki, i jeden rok w prezencie specjalnym od Stworcy.Bede wowczas swietowac moje 100 lat.Na te chwile  musze poczekac 34 lata.
Wracajac  do  moich ubran  ostatnio  uszytych to jest to suknia i plaszcz...frak...ot tak !!!!!!!! Zwyczajnie  frak !!!
Nie sa to wyszukane projekty:proste,bezpretensjonalne,nieostentacyjne..Takie rzeczy mozna nosic w chatce w Dolinie Slonca,na ranczu w Kolorado, w rezydencji w Santa Barbara ale nie w Palacu Elizejskim jak powiedzialaby Judith Kranz.
Fason sukni to zbior typowych elementow kroju i wykonczen dla ubran Vinatage : w cztery kliny spodnica,stojka, marszczenia,lamowki,wyszukane mankiety,powlekane tkanina guziczki.
Uszylam ja z etaminy,spodnica  ma podszewke z satyny, z tylu zasuwana na zamek, a szwy wewnatrz sa wylamowane..Natomiast plaszcz  jest mieszanka bawelny egipskiej,poliamidu i elastanu.Bez usztywnien i podklejania.Ma podszewke satynowa sztywna i to jest jedyne usztywnienie.W zalozeniu plaszcz -frak ma okrywac a nie grzac.Mamy wiosne.!
Dlaczego wlasnie frak??....wypozyczylam sobie ten fason z meskiej szafy, by uzyskac sylwetke zblizona do klepsydry,Mam slabo zaznaczona talie i ten wlasnie kroj cos korzystnego dla mnie zrobil..dal mi talie.Sa tu wprawdzie  trzy guziki, ale napewno nie bede z nich korzystac.Fraka sie nie zapina.
Czas na akcesoria:
1/ Buty-Marc Jacobs
2/Torba-Calvin Klein Jeans
3/Apaszka Hermes Paris autorstwa F.de La Perriere.
4/ Broszka Vintage
Zdjec zrobilam duzo.




















Zbiorowki dwie .Tak wygladaja elementy ozdobne.)




Ale wiosenne pozdrowienia.

10 komentarzy:

  1. Cudowny komplet, emanuje elegancją. Kolor też w porządku. Będziesz w nim prezentować się niezwykle pięknie, podejrzewam nawet, że zachwycająco. Naprawdę podoba mi się ten pomysł. Ale nie byłabym sobą,,,. gdybym Twojego pomysłu nie przystosowała do swoich wymagań. Nie lubię płaszczy więc sobie do tej pięknej sukni..., uszyłabym ...żakiet. Pozdrawiam Cię ...urodzinowo i z tej okazji, życzę Ci wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co nazywasz plaszczem ja nazywam frakiem.Zakiet tutaj w polaczeniu z suknia nie wygladalby dobrze.Ale to kwestia smaku i wymiarow.Moje sa baaardzo nietypowe.Milo mi, ze moja praca Ci sie spodobala.)Pieknie dziekuje za urodzinowe zyczenia.)Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia, przede wszystkim zdrowia. Niech się Twoje prywatne marzenia spełniają.
    Piękne, eleganckie ubrania szyjesz i kompletujesz dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie Ci Tereniu dziekuje za zyczenia i kilka milych slow na temat moich prac.Pozdrawiam rowniez serdecznie.)

      Usuń
  3. Niech kolejne lata będą dla Ciebie szczęśliwe Alicjo, bądź zdrowa, spełniaj marzenia i twórz nadal tak piękne kreacje. Kolejny zachwycający zestaw w Twojej garderobie, cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci Basiu dziekuje.Mile slowa.I ciesze sie ogromnie, ze podobaja Ci sie moje ubrania.9Pozdrawiam.)

      Usuń
  4. Alicjo, dawno nie komentowałam u Ciebie na blogu, ale... ja tu bywam i czytam, przeglądam... Jestem pod wrażeniem Twoich prac krawieckich, dopasowania każdego dodatku, no i... pięknych zdjęć :) Wykończenia uszytych kreacji nie mają sobie równych! Brawo! Takie szlachetnego materiały wymagają dużo pracy i cierpliwości. Gratuluję i pozdrawiam Alicjo :) Dbaj o swoje zdrowie. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu serdecznie dziekuje za mile slowa, ciesze sie ogromnie, ze moje prace Ci sie podobaja.Tak, masz racje, wykonczenia moga czlowieka wykonczyc, ale kocham to, co robie, czasem mnie kusi, by wrocic do patchworkow.Ale narazie jakos w szyciu ubran czuje sie spelniona, to jednak chyba ten kierunek, ktory powinnam kontynuowac.Pozdrawiam i zdrowka zycze.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...