piątek, 15 marca 2013

Jaja wielkanocne...

zagoscily na Waszych blogach  juz od  miesiaca.Malowane, w decu, , oklejane  szmatkami . azurowe i wiele innych , ktorych technik nawet nazwac nie potrafie.Ja  tez bawie sie w  upiekszanie jajek :troche z wnusia, troche sama.Poniewaz  haft wstazeczkowy wciaz jest moim ulubionym handmade  postanowilam wykorzystac go takze na  jajkach.Oto efekty,
Pierwsze jajo z tulipanami
Haftowalam moje jaja  na jedwabiu "dupion"jedwabnymi wstazeczkami samodzielnie malowanymi.Nastepne jajo  to zonkile(tak mi sie przynajmniej wydaje), albo narcyze.????
I jajo ozdobione konwaliami..Mysle ze za duzo lisci a za malo kwiatuszkow (nastepnym razem bedzie juz tylko lepiej)
I  jaja razem
A tu malowane jaja i oklejane
Uszylam takze  do mojego quilta, ktory pokazywalam w ostatnim poscie , pasujaca poduszke.
i zdjecia  w czasie pracy nad poduszka
Przyszly kolejne ksiazki o tematyce patchworkowej i botanicznej
gazetki  handmade


Kwiaty od meza , tym razem bez okazji








Poniewaz zblizaja sie Swieta Wielkanocne,wciaz wyciagam z zakamarkow ozdoby swiateczne, ustawiam , ciesze sie , ze ida swieta .Miesiac po swietach jade do Polski  na Pierwsza  Komunie mojej wnusi.:Nie  bylam dwa lata w kraju.Tesknie.

Zycze Wam  cieplego weekendu( u mnie bardzo zimno) i pozdrawiam Was milo wszystkie.


32 komentarze:

  1. Podoba mi się pierwsza pisanka.
    Podusia cudowna, idealna do narzuty !!
    P:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wciąż eksperymentujesz i pokazujesz coraz to coś nowego! Bo takich jajeczek to jeszcze chyba nie było :) Talentu, energii i pomysłów tylko pozazdrościć! Świetne książki kupiłaś, dostrzegłam tam coś ciekawego o hafcie płaskim, pewnie będą jakieś kolejne eksperymenty hafciarskie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prze-śli-czne pisaneczki! Otrzymałam niespodziankę, niebawem pochwale się na blogu.Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie cudowne książki !
    Ja gdybym miała ten zbiór prasy i książek, co Ty, to już bym nic więcej nie kupowała, tylko zamknęła się z nimi w pracowni i przez rok nie wychodziła:))

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne pisaneczki, haftowaneczki :-)) quilt! ...prima! ksiązki, pisma, kwiaty, energetycznie u Ciebie dzisiaj...bardzo :-)**

    OdpowiedzUsuń
  6. No i co ja mam napisać. Przecież mogę tylko użyć te same słowa co zawsze. Przepiękne, śliczne wszystko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajka wyszły super!Tak samo poducha z kapą a książki to już można pomarzyć...A w tej serii botanicznej dużo jest kwiatow?Pozdrawiam...))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pomysłowa ! Alicjo, jajeczka urocze, również ze względu na materiały, których użyłaś. Jak ja ci zazdroszczę tylu książek i czasopism robótkowych...

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu same cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu nie sądziłam, że można ozdobić pisanki haftem wstążeczkowym, ekstra pomysł. Dziękuję za mail:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No po prostu nie mogę, wszystko cudne i jajeczka i podusia. A książeczek i czasopism zazdroszczę. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaja są śliczne, a ten komplet quiletowy odjechany ( tak mówią moje dzieci , bo mnie brak słów zachwytu) .Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Alicjo pisanki są urocze i takie pomysłowe, jak przeglądam Pani blog to zawsze moją uwagę przykuwają książki i gazetki i wtedy sobie myślę czemu u nas takich nie ma...Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tylko proszę sprawdzić w Empiku ceny ;-)) Zresztą tutaj na zachodzie też nie są tanie ;-)

      Usuń
  14. Alus .To wszystko jest jak Bajka.Sciskam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedwabne wstążeczki piękny dają efekt,a sam jedwab....zachwytom nie ma końca.Podusia do pary-super komplet.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaja wyjątkowo ozdobiłaś.Nie widziałam jeszcze tak oryginalnych prac:)Ksiązki i gazety z pewnością pobudzą Twoją wenę!Będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prace. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe pisanki Alicjo ... takich jeszcze nie widziałam ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka niespodziankę przygotowałaś , jajka wyszywane wstążeczkami , jeszcze nie widziałam , i nowe kwiatki , cudne .. Tulipany mnie urzekły ..Że też takie kwiatki można wyszyci ..Ale jak się ma tyle książek to wiesz że i inne kwiatki są , a ja na nie czekam ,uwielbiam niezapominajki i dzwoneczki ciekawe czy są takie wzory ,,,
    Miłego wypoczynku życzę ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Cię Ala mąż rozpieszcza, tylko kwiaty i kwiaty, i bez okazji, ale chyba z miłości. Piękne pisanki i poducha super....też wprowadziłam dzisiaj trochę wiosny i świąt do domu, ja lubię jaja naturalne i mało maluje i wyklejam ale trochę kolorowych będzie, może w nastepnym poście tak bliżej świąt...pozdrawiam cieplutko bo choć u mnie słonecznie to zimno...buziaki,,,,

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze,że Twój mężczyzna rozumie,że kobiecie niewiele potrzeba do szczęścia:)najbardziej cieszą ją kwiaty:)))Twoje pisanki śliczne:))Alicjo dziękuję raz jeszcze za przesyłkę i pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się poducha (mam chyba do nicg słabość ;-) no i pasi do stołowego nakrycia. jaja fajne tylko dlaczego postawiłaś je na głowie ;-) ????

    OdpowiedzUsuń
  23. Jajeczka faktycznie niespotykane ale ten Twój quilt idzie Ci wspaniale:)
    Ciekawe książeczki...różyczki od męża prześliczne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę tak ozdobione jajeczka.Cudowne.Zresztą jak wszystkie twoje wytwory.Naprawdę ,patrząc na twoje prace ma się wrażenie,że nie śpisz ,nie jesz tylko tworzysz.Musisz być wspaniałą organizatorką,bo mnie ciągle brakuje na wszystko czasu

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicjo już wróciłaś widzę z naładowanymi akumulatorami i idziesz do przodu jak burza:) jajka cudnie oprawione, o różach nie wspomnę :) poducha do kompletu udana jak narzuta - perfekcyjna, książki i gazetki to coś czego nie ma w nadmiarze, prawda? 101 log cabin block też mam i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne są takie radosne.Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie wstążeczkowe pisanki widzę pierwszy raz, urocze! A poducha do kompletu jaka śliczna! Wielkanocnie u Ciebie aż miło, a zajączki super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego jeszcze nie widziałam, wstążeczkowe pisanki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę wyjść z zachwytu. Wszystko takie piękne! Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaja cudne :) reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Alu jakie piękne są Twoje hafty! Naprawdę wyjątkowe! Kwiaty wyglądają jak żywe. Masz ogromny talent. Misternie je wykonałaś i pięknie dobrałaś kolory. Quilt również bardzo mi się podoba. I widzę, że w Twoim domu zagościła świąteczna atmosfera. Kurczę, że też ja nie mam żadnego króliczka, żeby wystawić i poczuć się świątecznie. Teraz właśnie o tym pomyślałam:) Muszę coś z tym zrobić;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...