sobota, 9 marca 2013

..jajeczka, wianuszek....czyli wiosna.

Witam  Was ogromnie milo   i dziekuje za  piekne komentarze  pod poprzednim  postem.
Moj ostatni pobyt na wsi , . towarzyszace mu piekne sloneczko i pierwsza w tym roku kawa na tarasie sprawily ze postanowilysmy razem z wnusia  zrobic cos wiosennego.Pierwszy powstal wianek nad drzwi na bazie wiklinowego  serca.Wykorzystalysmy gotowe juz dekoracje czyli drewniane ptaszki na spinaczach, filcowe , kolorowe motylki, drewniane kwiatuszki i wazki.Wszystko przyklejone pistoletem do  szybkiego klejenia.Na wierzcholku osadzilysmy  elfika i wianek zawisl  na drzwiach.
 

i kilka zblizen

.Musze pokazac Wam sliczne jajo, ktore dostalam  w ubieglym roku  od Beatki z bloga

http://magicznyzakatek.blogspot.co.at/  , a ktore sluzy nam za inspiracje i wzor dla naszych jajkowych poczynan.Jest to jajo oklejone plotnem w kolorze lnu i kwiatuszkowym i obwiazane  sznurkiem.I musze  przyznac ze wcale nie jest latwo takie wlasnie jajo zrobic.O wiele latwiejszy jest decu na jajkach.

A ponizej kilka powielonych wzorow z ubieglego roku bo mamy taka wlasnie "matryce"


W ubieglym tygodniu pofarbowalam znow dziesiatki metrow jedwabnych wstazeczek



i poszczegolne kolory
Bylam na zakupach i miedzy innymi  przynioslam do domu nowe tkaniny na maly quilt
Nowe gazetki robotkowe(jak zawsze)
I trzy nowe ksiazki
i naturalnie kwiaty, ktore dostaje  od meza tak zupelnie bez okazji..tylko dlatego ze sa ladne i ze ja je uwielbiam.







I tak  mija kolejny tydzien pelen  rodzinnej  milosci, zapachu kwiatow i milej lektury z  robotkowego swiata.
Zycze Wam Kochane   wspanialego weekendu.










18 komentarzy:

  1. Alicjo czy dostałaś moją wiadomość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kolorowo,rzec by można bajkowo. Mam wrażenie, że u Ciebie bajka naprawdę zagościła. Z niecierpliwością czekam na moje gazetki robótkowe, bo jeszcze nie doszły. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ala, u mnie znów zimno, dzisiaj 0 stopni a mówią, że śniegiem jeszcze sypnie...gdzie ta upragniona wiosna? Nawet w domu jej nie mam...chwilowy brak energii, deprecha i...sama nie wiem co! U Ciebie pięknie i wiosennie, ale nie zazdroszczę tylko biorę się do roboty...może dzisiaj jakieś kwiaty do mnie przywędrują? Pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie u Ciebie i spokojnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta wiosna u Ciebie,szkoda tylko że zapachu z ekranu nie czuć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie taka piekna kolorowa wiosna, a u mnie tyle śniegu napadało:( Troche juz tesknie za ciepełkiem
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo,skarbnico pomyslów! Za każdym razem coś wspaniałego i niepowtarzalnego można u Ciebie zobaczyć!
    Ja trochę musiałam poczytać do tyłu Twoje posty i po prostu brak mi słów! Cudowny patchwork,a ten wianek z motylkami-coś wspaniałego.
    Wiosna Cię pokocha za to ,na pewno i przyleci na skrzydłach motylków.Zakupy piękne, a te kwiaty mężowskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. kawka na tarasie , u mnie tylko mrożona i zapowiadają jeszcze przymrozki ..Ale śliczności z wnusia przygotowałaś..
    Zainteresowały mnie zajączki w gazecie te z długimi nogami .. Moze w sieci znajdę zdjęcie ,,
    Pozdrawiam i milej niedzieli życze ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że wiosna zawitała do Ciebie ze zdwojoną mocą - kolorowo, kwiatowo i radośnie:) Prawda, że prace z wnuczką dostarczają wiele radości:) mąż wspaniałe kwiaty Ci przynosi tworząc ogród w domu, zakupy wspaniałe, tasiemki mają przepiękne kolory - jednym słowem sama radość czytać, że tak Ci dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wianek na drzwi stworzyłyście, a jajeczka -śliczności, zakupy wspaniałe, a wstążki do haftu cudowne, już jestem ciekawa co z nich powstanie. Pozdrawiam serdecznie Alu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są Twoje wydmuszki, a kilometry farbowanych wstążeczek napawają mnie zazdrością ;-). Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek cudownie wiosenny!A u mnie śnieg...Chciałabym nauczyć się robić tak piękne jajka jak Ty.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek bardzo wiosenny a jajeczka.....same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. już się nie nmogę doczekać żeby zobaczyć co stworzysz z tych zakupów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe zakupy i cudowne jaja!!!!! wianuszek też świetny, u Ciebie już wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny wianek, piękne pisanki, a ile kwiatów zakwitło:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...