piątek, 13 kwietnia 2018

Wiosenne bluzki.



Moi Kochani.Minimalizm mi sie udzielil.W koncu jest na czasie, bardzo modny i praktykowany.Z minimalizmem pod reke zrewidowalam moje szafy i zapasy tkanin.Tkanin do szycia roznych ciuszkow mam zapewne ja jakies 30 lat, a ubran typu bluzki, sukienki , spodnice , spodnie czy zakiety tez bardzo duzo.Zal wyrzucic , bo wciaz sa w bardzo dobrym stanie , ale niektore musialam zmodyfikowac, czyli cos tam pozmieniac . skrocic, zwezic, poszerzyc, przydluzyc itp...itd.Tak wiec od kilku dni walcze z moja garderoba w rytmie postepujacego minimalizmu.Powstaja tez rzeczy nowe,
,staram sie pracowac z manekinem, drapujac na nim powymyslane zakladki.Czy cos z tego bedzie??....to sie okaze w trakcie szycia.Zalaczam Wam duzo zdjec moich ostatnich zmagan z maszyna i ciuszkami.Moze beda dla Was inspiracja.Jezeli widac na zdjeciach jakies niedociagniecia krawieckie , to przymknijcie oko, poniewaz ja jestem z tych uszytych, tudziez przerobionych ubran, bardzo zadowolona .
Teraz wieczory sa juz jasne, widne  , wiec poswiecam je na czytanie ksiazek o tematyce nam bliskiej, czyli krawiectwo , ale co czytam i z czym sie zmagam, pokaze Wam w nastepnym poscie.






A to moja nowosc.Pasuje do kazdej  bluzki, spodnicy badz spodni.





Do przeswitujacej  bluzki w kolorze miety(zdjecie ponizej) musialam doszyc z bastystu top, zeby nie przeswitywala bielizna.


Tutaj skrocilam rekawy, bo tkanina letnia, zwiewna, a bluzka miala w pierwszej wersji dlugi rekaw.


Pod spodem juz jest moj batystowy top.


Ta bluzke tez przerobilam..rekaw dlugi na 3/4.


Tutaj musialam bluzke  niestety skrocic .




Chcialabym te bluzke uszyc bez ramiaczek..ale czy to sie mi uda?

Ta suknia to drapowane ramie i zaszewki.

W tej bluzce chce miec lodke jako dekolt.


Zycze Wam duzo sloneczka  w weekend.

1 komentarz:

  1. Alicjo ... osobiście nie lubię minimalizmu jeśli chodzi o meble a w ciuszkach... minimalizm wprost uwielbiam;
    śliczne bluzeczki uszyłaś
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...