poniedziałek, 21 maja 2018

Kolejne bluzki

Obiecalam Wam , ze powstana kolejne bluzki na lato i Wam je pokaze. Tak wiec powstaly i pokazuje.Obie uszylam z wiskozy.Granatowa w czerwone kwiaty to taki wszechobecny aktualnie folk.Jestem bardzo "kwiatkowa" i nic na to nie poradze, ze w sklepie z tkaninami w pierwszej kolejnosci widze tkaniny w kwiaty.Kazda z nich uszylam z 85 cm tkaniny.Szwy w srodku wylamowalam, jak zawsze.Kokarda czerwona jest dopinana.Taki tam sobie zbedny element ozdobny.






Na zdjeciach bluzki ubralam do bialej spodnicy z lnu ,ale bede je tez  nosic  do bialych lnianych spodni.




Czas zaczac  szyc  letnie sukienki.Pozdrawiam milo wszystkich tu zagladajacych.



7 komentarzy:

  1. Pierwsza jest świetna, właśnie podoba mi się ta kokarda, najlepiej żeby była z tyłu, tak mi się podoba najbardziej. Ostatnio podobają mi się kwity na ciemnym tle. Pozdrawiam Ale serdecznie...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza najbardziej mi się podoba. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie są ładne, jednak w drugiej brakuje kokardy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bluzki, kokarda w pierwszej świetnie pasuje, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty tak pięknie szyjesz,że aż mi głupio,że ja porzuciłam szycie,a teraz chodzę po sklepach żeby sobie coś kupić i nic mi nie pasuje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też takie pragnienie - na lato sukienka w kwiaty. Bluzeczki ładne, obie. Chociaż oczy biegną do pierwszej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...