piątek, 6 lipca 2018

Jedwabne ubrania

Spodnica i bluzka z jedwabiu to moje kolejne samodzielnie uszyte ubrania na miare.
Spodnice wykroilam z dwoch polkol.360 cm listwy recznie podszytej rulonikiem o szerokosci 3 milimetry.
Szwy boczne to szwy francuskie reczne .Pasek   lekko usztywniony i od wewnatrz podszyty recznie, zamek wszylam kryty.Zapinana na plaski guziczek.
Ponizej zdjecia .Bedzie ich duzo.
Spodnica z jedwabna chusta, ktora na te chwilke udaje bluzke.


 Tutaj juz bluzka w komplecie ze spodnica.


Dekolt wykonczony  ukosna lamowka, ktora przechodzi w wiazanie.

Lewa strona bluzki.

Wszystkie szwy lamowane sa  lamowka jedwabna.




Dol bluzki podszyty rulonikiem recznie.


Pasek od spodniczki.


Szwy boczne reczne, francuskie.



.Lubie ubrania ladnie wewnatrz wykonczone,nie strzepia sie , nie fruwaja nitki..szwy sa lamowkami wzmocnione,a przy jedwabiach ma to ogromne znaczenie, ponadto wciaz zmierzam w kierunku wykanczania ubran metoda Haute Couture..odeszlam juz wogole od overlocka i covera..lubie elegancje i milo jest jak wywracam  ubranie na lewa strone a ono wciaz pieknie wyglada.Tego typu wykanczanie ubran nie meczy mnie, robie je tylko dla siebie i czerpie z tego ogromna przyjemnosc.


A tutaj szyje sie nastepna spodnica, tym razem z lnu recznie farbowanego.


Do dekoracji zarzucilam jedwabna chustke i 100 letnie korale.


Idealnie  pasuje moja  uszyta juz bluzka do szytej spodnicy.


Kapelusz dostal srebrna broszke.Wkomponowala sie idelanie.


Tak wiec czas na kolejne  ubrania.Lato w pelni , wiec trzeba  sie nacieszyc nowymi ubraniami.


2 komentarze:

  1. Racja Ala, ciesz się nowymi ubraniami, świetne spódnice, bardzo szlachetne materiały. Ja głównie chodzę w sukienkach, tak mi jakoś wygodniej albo w spodniach. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    ทางเข้า winwin

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...